با سیستم تحت وب شهر سازی مشهد؛

رانت‌خواری از صفحه معاملات ملكی حذف می‌شود

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۹:۲۹:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۰۸
رانت‌خواری از صفحه معاملات ملكی حذف می‌شود
معاون شهردار مشهد گفت: با اجرای سیستم تحت وب شهرسازی كه توسط شهرداری مشهد انجام خواهد شد رانت‌خواری از صفحه معاملات ملكی حذف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، محمدهادی جاوید، معاون شهردار مشهد در حاشیه مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الكترونیك (اله سیت) و نیز دومین نمایشگاه حمل و نقل و ترافیك و مبلمان شهری در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: حذف مكاتبات اداری از اهداف اصلی شهرداری مشهد است.

وی تصریح كرد:در این راستا در حال حاضر تعاملاتی با بانك مسكن برای اجرای این طرح صورت گرفته است و سایر بانك‌های عامل نیز در دستور كار قرار دارد.

جاوید از رونمایی سیستم تحت وب شهرسازی در حاشیه نمایشگاه اله سیت 90 خبر داد و گفت: تاكنون 800 هزار ساعت كار كارشناسی برای اسكن بیش از 70 میلیون نسخه موجود در حوزه شهرسازی مشهد برای بهره‌گیری از خدمات تحت وب شهر سازی صورت گرفته است.

معاون شهردار مشهد امكان استعلام املاك را از دیگر ویژگی‌های موجود در ارتباط با بهره‌گیری از نرم افزار شهرسازی تحت وب عنوان كرد.

جاوید افزود: ارائه خدمات آسان و راحت، سرعت بخشیدن به امور اداری، بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعت موجود در شهرسازی را از جمله مزایای بهره‌گیری از سیستم تحت وب شهر سازی مشهد عنوان كرد.

معاون معماری و شهر سازی شهردار مشهد با اشاره به عكس‌برداری‌های جدید شهر مشهد در سال 90 گفت: یكی از مشكلات مریوط به بهره‌گیری از نرم افزار شهرسازی به روز بودن عكس‌های استفاده شده در سایت است كه عكس‌‌هایی از شهر مشهد در قالب سه بعدی برای استفاده در سایت در سال90 گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز