بارش برف محورهای خراسان‌رضوی را لغزنده کرده‌است

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۹:۰۰
کد خبر: ۷۹۴۸
بارش برف محورهای خراسان‌رضوی را لغزنده کرده‌است
بارش برف در چندین محور استان به ویژه گردنه‌ها، تردد در این مسیرها را دشوار کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، مرکز مدیریت راه های استان با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه هم اکنون بارش برف در گردنه های گوجکی در محور مشهد – کلات، مزداوند در محور مشهد – سرخس، تیوان در محور قوچان - درگز و بیدبرغمد در محور سبزوار - جوین جریان دارد، تردد خودروها در این محورها به کندی صورت می گیرد.

بنابراین گزارش، تمامی اقدامات لازم برای جلوگیری از یخ زدگی مسیر در این محورها، توسط عوامل راهداری در حال انجام است.

بر اساس این اطلاعیه، با توجه به بارش برف در محورهای منتهی به درگز، سبزوار، سرولایت، نیشابور، رشتخوار، مه ولات، جوین و جغتای و همچنین محورهای رباط سنگ، چکنه، بجستان – فردوس، بجستان – گناباد، خودروهای عبوری از این محورها، باید با رعایت تمامی قوانین رانندگی و سرعت مطمئنه در مسیر خود تردد کنند.

همچنین در این اطلاعیه، آمده است: با توجه به بارش برف و لغزندگی سطح معبر در محور کاشمر – نیشابور، تردد در این محور تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

در این گزارش با بیان اینکه وزش شدید باد نیز، در محور مه ولات جریان دارد، آمده است: وضعیت سایر مسیرهای استان عادی است و تردد در آنها به صورت روان جریان دارد.

مرکز اطلاعات راه های خراسان رضوی از تمامی رانندگانى كه قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، درخواست کرد: قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 و یا تلفن 3411000-0511 از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند ضمن این که بنا بر اعلام این مرکز نیروهای راهداری در تمامی محورهای استان به صورت فعال و برای تامین امنیت تردد مسافران حضور دارند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز