جشنواره شعر فجر در نیشابور برگزار می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۹۶۶
جشنواره شعر فجر در نیشابور برگزار می‌شود
همزمان با ایام شكوهمند دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان نیشابور میزبان جشنواره شعر فجر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از نیشابور، محمد پروانه دبیر شورای شعر شهرستان نیشابور و دبیر این جشنواره با بیان این مطلب افزود: همزمان با سی و دومین سال پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و در سالگشت بهار آزادی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور و انجمن های فرهنگی ادبی با برپایی جشنواره شعر فجر فرازمندترین سرود ذوق مندی و با شور و حال زیباترین نغمات را به جامعه ادبی میهن اسلامی تقدیم می كنند.

وی گفت: تمامی شاعران و ادیبان فجر آفرین می توانند آثار فاخر خود را با موضوع، امام (ره) و انقلاب اسلامی، پایداری و دفاع مقدس، آیینی و مذهبی، نهضت بیداری اسلامی، ایثار و شهادت، بصیرت و ولایت، مضامین اخلاقی و آزاد ارایه کنند.

پروانه اظهار داشت: شاعران و ادیبان آثارشان را با مشخصات كامل و به صورت تایپ شده تا هشتم بهمن 89 به دبیرخانه جشنواره مستقر در امور فرهنگی اداره فرهنگ و
ارشاد اسلامی نیشابور ارسال کنند.

دبیر شورای شعر نیشابور خاطر نشان كرد: امسال جشنواره با نگاهی نو همزمان با ایام دهه مبارك فجر در 17 بهمن 89 ساعت 6 بعدازظهر در محل تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برگزار خواهد شد.

وی تصریح كرد: به تمامی اهالی قلم و ادیبان و شاعرانی که آثار ناب خود را ارسال کنند، پس از داوری جوایز نفیس و ارزنده ای در مراسم اختتامیه تقدیم خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز