مدیر روابط‌عمومی سازمان‌فرهنگی‌تفریحی شهرداری‌مشهد خبرداد

تاسیس فرهنگ‌سرای زیارت در مشهد

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۸۵۷۰
تاسیس فرهنگ‌سرای زیارت در مشهد
مدیر روابط‌عمومی سازمان فرهنگی‌و تفریحی شهرداری مشهد گفت: فرهنگ‌سرای زیارت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی هم‌زمان با ایام‌الله ۲۲بهمن و دهه مبارک فجر در پارک وحدت مشهد تاسیس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، با بیان این مطلب افزود: این فرهنگ سرا با محوریت ترویج فرهنگ رضوی در میان شهروندان مشهدی و نگاهی به فرهنگ میزبانی و رفتار شهروندان در ارتباط با زائران، هم زمان با ایام الله ۲۲بهمن و دهه مبارک فجر در پارک وحدت مشهد تاسیس می شود.

یاراحمدی از افتتاح 3 فرهنگ سرای سلامت، انتظار و رسانه نیز که مراحل مطالعاتی آن ها به اتمام رسیده تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: ۳۰درصد فعالیت فرهنگ سراهای شهر منطقه ای و ۷۰درصد تخصصی است.

وی خاطرنشان کرد: هر فرهنگ سرا ۳۰درصد فعالیت خود را به مراسم مختلف در منطقه خود و بقیه را به هدف خاص تاسیس خود، در سطح شهر اختصاص می دهند.

یاراحمدی تاکید کرد: فرهنگ سرای غدیر به موضوع اوقات فراغت، فرهنگ سرای بهشت به هویت شهری و... به طور تخصصی می پردازند.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد یادآور شد: سال گذشته ۳ فرهنگ سرا، در مشهد فعالیت می کردند و در حال حاضر ۸ فرهنگ سرا و سال آینده ۱۲ فرهنگ سرا در این شهر به فعالیت می پردازند.

نظر شما