برگزاری اولین جلسه «ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فردوس»

۱۳۹۲/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۶:۲۹
کد خبر: ۱۲۳۸۳۴
برگزاری اولین جلسه «ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فردوس»
اولین جلسه کمیته تخصصی فرهنگی و تربیتی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فردوس در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی ، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس علام کرد ؛ اولین جلسه کمیته تخصصی فرهنگی و تربیتی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فردوس  در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای جلسه «محمدرضا مهران پور» سرپرست اداره و رئیس کمیته تخصصی فرهنگی و تربیتی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در مورد فعالیت های حوزه جوانان و اهمیت توجه به امور جوانان مطالبی را ایراد و گفت توجه به امور جوانان ، توجه به آینده سازان کشور است.

سپس در ادامه «ناظری» مدیر کانون روایت تأکید کرد ؛ جوانان باید در تمامی امور بخصوص ازدواج ، شهدا را الگوی خود قرار دهند و مانند آنان ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
«اسماعیلی» نماینده کانون علمدار کربلا در مورد جذب جوانان در امور فرهنگی اعلام کرد ؛ در حال حاضر حضور جوانان در میادین فرهنگی ‌مذهبی کمرنگ تر شده است و باید راهکارهایی ارایه نمود که حضور جوانان را در مراسمات فرهنگی مذهبی شاهد باشیم.

«انصاری» مسئول کانون صاحب الزمان در مورد فعالیت های حوزه خودشان در زمینه فرهنگی مذهبی و ورزشی در مسجد حجه بن الحسن توضیحاتی را ارائه کرد.
 
«قوامی» مدیر کانون آخرین سفیر در مورد ریشه یابی و فرهنگ سازی و نگاه تخصصی و جامعه شناسی توضیح داد ؛ نباید فقط شعار گرایی باشد و باید به دغدغه های جوانان توجه بیشتری شود و به مشکلات جوانان نگاه ویژه ای داشته باشیم و بطور جدی به دنبال رفع مشکلات جوانان بصورت کارشناسی باشیم.
 
در پایان، جلسه با 2 مصوبه به کار خود پایان داد:

1- اتاق فکری با حضور جوانان و مدیر کانونهای مردم نهاد به منظور ساماندهی امور جوانان شهرستان تشکیل گردد.

2 - از جوانان در قشرهای مختلف دعوت بعمل آید تا بصورت تریبون آزاد به بیان خواسته ها و مشکلات خود بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز