مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان:

۱۵ همایش تحکیم بنیان خانواده در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۶:۰۸
کد خبر: ۱۸۵۱۸۳
۱۵ همایش تحکیم بنیان خانواده در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود
کیانی زاده گفت: در سال 93 به منظور آماده سازی جوانان، 15 همایش آموزش مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانواده با عنوان همایش از ˝انتخاب تا ازدواج˝در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا در خوزستان، فرامرز کیانی زاده در نخستین همایش آموزشی "انتخاب تا ازدواج" اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که دین مبین اسلام برای ازدواج و تشکیل خانواده، پایداری و تحکیم این بنیان مقدس و همچنین زندگی سالم قائل است، برگزاری همایش ها در جهت آگاه سازی قشر جوان در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان و معاونت فرهنگی و امور جوانان آن قرار دارد.
 
وی ادامه داد: 15 همایش عنوان شده در این طرح، ویژه دانش آموزان (ترجیحا مقطع دبیرستان)، دانشجویان، سربازان و سایر افراد جامعه گروه هدف برگزار خواهد شد که بی شک این برنامه ها به انتخاب صحیح و آگاهانه و نهایتاً به داشتن ازدواجی موفق و پایدار کمک می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: در این طرح آموزش و پرورش و دانشگاه ها نمی توانند همکاری بسیار خوبی داشته باشند، چون لزوم ایجاد فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ شرکت در دوره های آموزشی مهارت های پیش از ازدواج و مهارت های زندگی وجود دارد و این امر همکاری دستگاه های مختلف را می طلبد.

کیانی زاده اظهار کرد: متاسفانه روند طلاق اخیرا رشد داشته و برای جلوگیری از رشد این پدیده باید هر کس و هر دستگاهی در حوزه توانمندی خود، اقدامات مؤثری را هماهنگ با دستگاه های دیگر انجام دهد.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان نیز در این جهت اقدام به برگزاری همایش های آموزش مهارت های زندگی و تحکیم بنیان خانواده کرده تا بتواند نقش خود را در این زمینه ایفاء کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز