علما و روحانیون نقش محوری در خلق حماسه سیاسی بر عهده دارند

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۸۲۴
علما و روحانیون نقش محوری در خلق حماسه سیاسی بر عهده دارند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حماسه سیاسی نیاز به بصیرت افزایی دارد که روحانیون و علما می توانند این نقش را به‌خوبی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، در نشست شورای هم‌فکری و اندیشه بسیج طلاب و روحانیون سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به نام گذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: اکنون در شرایط حساس و سرنوشت سازی قرار داریم و به فرموده رهبر معظم انقلاب در حال عبور از پیچ تاریخی برای رسیدن به پیشرفت و عزت هستیم.
 
وی افزود: امسال سال سرنوشت سیاسی ملت ایران است که همه جهانیان چشم به این انتخابات دارند و دشمنان بیش از ما توجه خود را به انتخابات جلب کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمنان در سال 88 می خواستند انقلاب را درهم بشکنند، اما رهبری انقلاب و پشتیبانی مردم تیر آنها را به سنگ زد و شکست خوردند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با گذشت چهارسال استکبار بار دیگر به میدان مقابله با ملت ایران آمده و با فشار و تحریم می خواهد حضور مردم در انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد.
 
رعایتی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا حضور مردم در انتخابات پرشور و گسترده باشد و با انتخاب اصلح بار دیگر استکبار و اقمار آن را خار و ذلیل کنیم.

وی با بیان اینکه علما و روحانیون در خلق این حماسه نقش مهم و محوری به عهده دارند افزود: باید علما و روحانیون که حافظان اسلام هستند به میدان آمده و با آگاهی بخشی به جامعه در خلق حماسه سیاسی نقش پررنگی را ایفا نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان تاکید کرد: خلق حماسه سیاسی نیاز به بصیرت افزایی در جامعه دارد که روحانیون و علما با توجه به حضور در جامعه می توانند این نقش را بخوبی انجام دهند.

رعایتی افزود: باید تلاش کنیم تا همه ملت بار دیگر حماسه ای دیگر خلق کنند و نشان دهند که ملت ایران در مقابل استکبار متحد و یکپارچه و نقشه های آنان همچنانی بی اثر است.

نظر شما