استاندار سمنان خبر داد

ایجاد ۶۱ هزار و ۱۲۰ فرصت شغلی در استان سمنان

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۰۰
ایجاد ۶۱ هزار و ۱۲۰ فرصت شغلی در استان سمنان
استاندار سمنان از ایجاد 61 هزار و 120 فرصت شغلی در استان سمنان در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان اشتغال 29 درصد بیشتر از میزان اشتغال تعهد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، استاندار سمنان از ایجاد 61 هزار و 120 فرصت شغلی در استان سمنان در سال جاری خبر داد و گفت: میزان اشتغال تعهد شده در استان سمنان برای امسال، 47 هزار و 527 شغل بود كه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حدود 29 درصد بیش از تعهد كار انجام داده است.

عباس رهی گفت: مانده اشتغال تعهد شده دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در سال جاری را 3 هزار و 96 فرصت شغلی اعلام كرد و افزود : پیش بینی می شود استان سمنان تا پایان سال در صد ایجاد شغل را به رقمی معادل 140 در صد برساند.

استاندار سمنان افزود: مسئولان اجرایی باید به دنبال ایجاد شغل برای افراد بومی استان سمنان باشند و توجه داشت كه استان موظف به تامین شغل برای همه افرادی كه از استان‌های مختلف كشور می‌آیند، نیست.

رهی افزود: متاسفانه بخش زیادی از اشتغال موجود در استان سمنان را افراد غیربومی اشغال می‌كنند و بومی‌ها از رسیدن به شغل مطلوب بازمی‌مانند و باید سامانه‌ای ایجاد شود كه بومی‌های استان سمنان در حوزه اشتغال در اولویت باشند. رهی تاكید كرد: مدیران و مسئولان باید به خوبی مراقب باشند تا بیش از توان و ظرفیت‌های استان سمنان، ایجاد اشتغال به این استان واگذار نشود.

استاندار سمنان با بیان اینكه سال مهمی را در پیش رو داریم، اظهار داشت: باید ظرف مدت سه سال بنا به نظر ریاست جمهوری، نرخ بیكاری در كشور به یك عدد تك رقمی معقول برسد و دولت نیز قول داده است تا در این راستا به ویژه از تعاونی‌ها و بخش خصوصی به خوبی حمایت كند.

وی تصریح كرد: مهم‌ترین برنامه دولت در سال 1390 رفع مشكل اشتغال مردم است و همه باید به این مسأله توجه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز