رییس دانشگاه علوم پزشكی سمنان خبرداد

بهره برداری از بیمارستان های کوثر و ولایت در هفته دولت

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۰۱
بهره برداری از بیمارستان های کوثر و ولایت در هفته دولت
بیمارستان‌های کوثر و ولایت در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسند .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، رییس دانشگاه علوم پزشكی سمنان، با اعلام این خبر، به تحویل موقت بیمارستان ولایت دامغان و بیمارستان كوثر سمنان با حضور شمعی- نماینده دفتر مقام معظم رهبری- در اردیبهشت و خرداد امسال اشاره كرد و گفت : سال گذشته با تامین منابع مالی،از 80 قلم تجهیزات موردنیاز این بیمارستان ها،50 قلم تهیه و تحویل داده شده است.

دكتر جدیدی افزود : برای تهیه سایر اقلام مورد نیاز10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است كه با تلاش مسوولان استان ،امیدواریم این اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین و در اختیار دانشگاه علوم پزشكی سمنان قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان،با بیان اینكه ساخت این دو بیمارستان،برعهده سازمان مسكن وشهرسازی استان بوده است؛هزینه ساخت بیمارستان کوثر را بیش از 40 میلیارد تومان و بیمارستان ولایت را بیش از 30 میلیارد تومان اعلام کرد.

جدیدی اعتبارتجهیز این بیمارستان ها را 20 میلیارد تومان اعلام كرد و افزود : 5 میلیارد تومان از این میزان،از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و بقیه از محل اعتبارات سفرهای استانی هیأت دولت تامین شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان زمان تحویل قطعی بیمارستان ها را حدود یك سال بعد از تحویل موقت اعلام كرد و علت آن را راه اندازی بخش های فنی و تاسیساتی و بررسی مشكلات احتمالی دانست و افزود : نداشتن فضای مناسب برای بخش اکسیژن ساز و دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان دامغان و نبود فضای کافی برای بخش جراحی قلب در بیمارستان سمنان از جمله مشکلاتی است كه با اختصاص 500 میلیون تومان برای هر بیمارستان، برای رفع آن اقدام می شود.

دکتر جدیدی ابراز امیدواری کرد با رفع این مشکلات و تامین اقلام باقیمانده، بیمارستان های جدید،در هفته دولت، به مردم سمنان و دامغان، خدمات درمانی ارائه دهند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز