مدیر كل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه:

انقلاب اسلامی ایران نماد حضور زنان و مردان در عرصه‌های مختلف است

مدیر كل امور بانوان وخانواده استانداری در این جلسه گفت: باید دستاوردهای انقلاب را برای اقشار مختلف جامعه، به‌ویژه نسل نوجوان و جوان استان بازگو و تشریح کنیم.
۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، صبح امروز سه شنبه 19 دی ماه سال جاری جلسه‌ای در مورد برنامه ریزی لازم برای گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی "برنامه ویژه بانوان" به ریاست مشاور و مدیر كل امور بانوان و با حضور كارشناسان امور بانوان دستگاه‌های اجرائی مرتبط در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

مدیر كل امور بانوان وخانواده استانداری در این جلسه گفت: باید دستاوردهای انقلاب را برای اقشار مختلف جامعه، به‌ویژه نسل نوجوان و جوان استان بازگو و تشریح کنیم كه در این راستا همكاری و نقش بانوان، به‌ویژه بانوان شاغل در ادارات برای اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام ویژه و تاثیرگذار است.

وی در مورد برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان افزود: انقلاب اسلامی ایران، همواره نماد حضور زنان و مردان در عرصه‌های مختلف تصمیم گیری برای شكوفایی بیش از پیش كشور است و نقش زنان طی 33 سال گذشته در عرصه‌های تصمیم گیری و مدیریتی كشور انكارناپذیر است.

نسرین بهادری ادامه داد: برنامه‌های پیشنهادی برای دهه فجر امسال متنوع و گسترده است لذا دستگاه‌های مرتبط باید در جهت اجرای این برنامه‌ها، همكاری مطلوب و همه جانبه‌ای داشته باشند.

در این جلسه مصوب و مقرر شد كه كارشناسان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به اطلاع رسانی دقیق در مورد اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال اقدامات لازم را انجام دهند و زمینه را برای اجرای مناسب برنامه‌های در نظر گرفته شده فراهم سازند.

همچنین در این جلسه بر اجرای برنامه‌های پدافند غیر عامل به عنوان برنامه‌ای پیشگرانه و موثر در اجرای طرح‌ها تاكید شد.