فلاح نماینده سازمان‌ مردم نهاد مازندران گفت:

حوادث جاده‌ای و زباله‌ مهم‌ترین تهدید گردشگری در مازندران

نماینده سازمان مردم نهاد مازندران گفت: حوادث جاده‌ای، دریایی و زباله‌ها مهمترین تهدید گردشگران در مازندران است.
۱۳۹۲/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری برنا، علی فلاح با حضور در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران در ساری مهم‌ترین دغدغه سازمان مردم نهاد مازندران را فرهنگ‌سازی برای کاهش سوانح و حوداث در سطح استان مازندران عنوان کرد.
وی سه آسیب جدی که نیاز است مسئولان استان مازندارن به آن توجه داشته باشند را سوانح جاده‌ای، دریایی و وجود انواع بیماری‌های خاص و سرطانی در مازندران عنوان کرد و بیان داشت: اعضای ستاد تسهیلات سفر مازندران برنامه‌ریزی نسبت به کاهش سوانح و حوادث را پی‌ریزی کنند.
نماینده سازمان مردم نهاد مازندران در ادامه با اعلام اینکه برنامه مدون برای کاهش حوادث و سوانح باید در برنامه کاری قرار گیرد، تاکید کرد: تبعات مصیبت‌های اجتماعی به نوعی دامنگیر همه افراد در جامعه می‌شود.
فلاح در ادامه با اعلام اینکه کسی نمی‌تواند خودش را در برابر حوداث و تبعات اجتماعی مصون بداند، تاکید کرد: راهکارهای کاهش حوادث و سوانح در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.
این مسئول مردم نهاد مازندران در ادامه با اشاره به فعالیت هشت هزار سازمان مردم نهاد مازندران یادآور شد: این نهاد زمینه مناسبی برای فرهنگ‌سازی در اختیار دارد ولی در بیشتر برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر سازمان مردم نهاد مازندران نادیده گرفته می‌شود.
فلاح در ادامه به تولید روزانه 900 گرم زباله برای هر نفر اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای کاهش زباله‌های تولیدی در دستور کار قرار گیرد.
این مسئول در ادامه با اشاره به مردمی بودن این سازمان تاکید کرد: برای فرهنگ سازی مناسب نیاز به تامین اعتبار داریم وبا توجه به تعداد اعضایی که داریم می‌توانیم در فرهنگ سازی مناسب کارگشا باشیم.