مدیر کل امور جوانان استان اصفهان:

برگرداندن جوانان به هویت دینی، راه حل موثر در فرهنگ حجاب و عفاف است

حجت الاسلام امینی گفت: جوانی دوره تكرار نشدنی زندگی هر انسانی است كه باید آن را مانند سرمایه‌ای گرانبها بدانیم و برای لحظه لحظه آن برنامه ریزی کنیم.
۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور جوانان، حجت الاسلام مهدی امینی، مدیر کل امور جوانان استان اصفهان ضمن بزرگداشت روز جوان و سالروز ولادت حضرت علی اكبر (ع) گفت: جوانی دوره تكرار نشدنی زندگی هر انسانی است كه باید آن را مانند سرمایه ای گرانب ها بدانیم و برای لحظه لحظه آن برنامه ریزی کنیم.

مدیر کل امور جوانان استان اصفهان گفت: روح جوانان، همان قدرت عظیمی است كه در تمام دشواری ها و فتنه های سال های قبل و بعد از انقلاب به داد كشور رسید و آنرا نجات داد.

وی ادامه داد: یأس و ناامیدی، بزرگترین آفت برای جوانان است و همه تلاش دشمنان این نظام نیز در همین زمینه است تا ضمن به انحراف کشیدن جوانان از فرهنگ و ادب و ارزش های خودی آنان را به سوی دنیای واهی شرق و غرب بكشانند.

حجت الاسلام مهدی امینی با اشاره به تاثیر ناچیز اقدامات انجام شده در حوزه حجاب و عفاف گفت: در زمینه اصلاح فرهنگ مناسب پوشش، تنها راه حل موثر، برگرداندن نوجوانان و جوانان به هویت اصلی خود که همان هویت دینی است، می باشد.

وی با اشاره به طرح برگزاری مسابقه کتابخوانی حجاب در مدارس راهنمایی گفت: یکی از اهداف مسابقه شناسایی دانش آموزانی توانمند و مستعد برای حضور در کارگاه های حجاب و عفاف به عنوان سفیران حجاب است. 

حجت الاسلام امینی با اشاره به برگزاری مراسم مختلف جشن و مولودی در سراسر استان گفت: لزوم برگزاری مراسم مذهبی با محتوایی غنی و هدفمند برای مخاطبان امری است كه در میان شور و حال برپایی مراسم از ذهن مسوولان فرهنگی فراموش می شود.

وی در پایان گفت: اینجانب تمامی جوانان پرنشاط اصفهانی را به حضور در جشن بزرگ جوانان دعوت می کنیم.

همچنین در ادامه روابط عمومی اداره کل امور جوانان اعلام کرد که مراسم جشن بزرگ جوانان جمعه 24 تیر ماه از نماز مغرب و عشاء و با حضور حجت الاسلام ماندگاری با حمایت اداره کل امور جوانان و به همت جمعی از مجموعه های فرهنگی شهر در سالن ورزشی پیروزی برگزار می شود.

و لازم به ذکر است همایش سفیران حجاب نیز صبح همان روز برگزار می گردد که طی مراسمی به یاد ماندنی تعداد 313 نفر از این دانش آموزان به قید قرعه انتخاب خواهند شد و به مشهد مقدس اعزام می شوند تا پس از بازگشت به مدارس خود به عنوان سفیر حجاب معرفی گردند.