حق شناس در مراسم استقبال از بهمن عسگری گفت:

عسگری قبل از اینكه یک ورزشكار تراز اول باشد در میدان اخلاق نفر اول است

۱۳۹۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۷۴۶
عسگری قبل از اینكه یک ورزشكار تراز اول باشد در میدان اخلاق نفر اول است
حق شناس گفت: بهمن عسگری به غیر از وجه تخصصی و اینكه یک ورزشكار تراز اول در رشته خود است، در میدان اخلاق نیز نفر اول است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مدیر كل ورزش وجوانان استان قزوین صبح امروز در مراسم استقبال از بهمن عسگری ملی پوش قزوینی حاضر در لیگ جهانی كاراته اظهار داشت: عمر قهرمانی بسیار طولانی نیست و تنها چیزی كه از یک ورزشكار باقی می‌ماند، منش پهلوانی اوست.

وی افزود: بهمن عسگری یكی از افتخارات بی نظیر كاراته قزوین است چرا كه در كنار ورزش حرفه‌ای به ارزش‌ها نیز توجه بسیار زیادی دارد.

در ادامه این مراسم، داوری دبیر هیات كاراته استان نیز در سخنانی یادآور شد: بهمن عسگری در این مسابقات ابتدا با نماینده كشور تركیه میزبان مسابقات وارد مبارزه شد كه وی را شكست داد؛ در ادامه با نماینده كشورهای سوئیس و هلند روبه‌رو شد كه كه آنها را هم با اقتدار شكست داد؛ ولی در مقابل نماینده كشور ایتالیا به علت آسیب دیدگی و لطف داوران مسابقات، شكست خورد.

وی در پایان خاطر نشان كرد: امیدواریم بهمن عسگری را در لباس تیم اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه كه هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، ببینیم تا وی بتواند شایستگی‌های خود را در این مسابقات به رخ جهانیان بكشد.

نظر شما