فرمانده سپاه شهرستان بویین زهرا:

پیروی از مکتب عاشورا، افتخار نیروهای بسیجی است

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۹۸۱
پیروی از مکتب عاشورا، افتخار نیروهای بسیجی است
فرمانده سپاه شهرستان بویین زهرا گفت: افتخار نیروهای بسیجی، پیروی از مکتب انسان ساز عاشورا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ حسین رجبی در آستانه هفته بسیج اظهار کرد: امسال، هفته بسیج از یک سو با دهه نخست ماه محرم حسینی كه فرصت مناسبی برای هویت یابی و حقیقت بسیج با محرم و عاشورا است و از سوی دیگر شاهد به ثمر نشستن برخی از نهضت‌های اسلامی در منطقه هستیم که با الهام از تفکر آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی، پایگاه‌های کفر و استبداد را ویران کرده‌اند و این حرکت تا شکست کامل اهریمن جهانی، ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با تأسی از فرهنگ عاشورا تبلور وحدت، انسجام ملی و نیز امید‌آفرینی عمومی برای مقابله با تهدیدات متعدد دشمنان به ویژه در عرصه‌های اقتصادی است، تصریح کرد: امیدواریم که با اجرای برنامه‌های فاخر و ارزشمند زمینه برای تحقق رسالت‌های انقلاب اسلامی مهیا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا تأکید کرد: پیوند بین هویت بسیج و عاشورا حقیقتی ناگسستنی است و افتخار عظیم نیروهای بسیجی امروز پیروی از مکتب عاشورا است.

رجبی بیان کرد: بسیج راه مشخصی است که با انقلاب اسلامی تولد یافته و تاکنون عامل خیر و برکت فراوانی برای کشور بوده است.

وی عنوان کرد: بسیجیان مردم فداکاری هستند که در تمام عرصه‌های علمی، سازندگی، فرهنگی، کمک به مستضعفان، در تولید، فناوری، عرصه‌های ورزشی، بین‌المللی و در هر کار پسندیده‌ای حضور داشته و افتخار آفرینی كرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تمام قشر‌های جامعه اعم از زنان و مردان، جوانان، پیرها و نوجوانان در این نهاد واقعی و اصیل انقلابی حضور داشته و مجاهدت می‌کنند.

رجبی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تعابیر شیوا و ارزشمندی را پیرامون نقش و جایگاه این نیروی مخلص در سال گذشته ایراد فرمودند، تصریح کرد: بنا به فرموده‌های مقام معظم رهبری، بسیج سیاسی است اما سیاسی‌زده، سیاسی کار و جناحی نیست.

وی ادامه داد: بسیج مجاهد است اما بی‌انضباط و افراطی نیست، بسیج عمیقا متدین و متعبد است اما متحجر نیست، بسیج با بصیرت است اما از خود راضی نیست، بسیج اهل جذب است اما اهل تسامح در اصول نیست، بسیج غیور و پاسدار خطوط فاضل است، بسیج طرفدار علم است اما علم‌زده نیست، بسیج در کار آباد کردن دنیا است اما خود اهل دنیا نیست، که این تعابیر بسیار زیبای رهبری خط و مشی بسیج و بسیجیان را مشخص می‌کند.

رجبی با بیان اینکه بیش از 200 برنامه با محور‌های بصیرت‌افزایی، فرهنگ اسلامی و بسیج به عنوان شجره طیبه هم‌زمان با ایام هفته بسیج در بخش‌های مرکزی، رامند، شال و دشتابی برگزار می‌شود، عنوان کرد: تقارن با دهه نخست ماه محرم حسینی و دهه امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی‌های شاخص و محوری هفته بسیج امسال نسبت به سال‌های گذشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا ادامه داد: برگزاری اجتماع بزرگ زنان عاشورایی با محور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، افتتاح نمایشگاه‌ فرهنگی و هنری بسیج، همایش شورای امر به معروف، نشست‌های بصیرتی و سیاسی، برپایی مسابقات فرهنگی و هنری، غبارروبی گلزار‌های شهدا و همچنین دیدار اعضا سپاه ناحیه شهرستان بویین زهرا با امام جمعه شهرستان، برنامه‌های شاخص هفته بسیج است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز