در بانک مهر اقتصاد؛

امکان انتقال اینترنتی وجه از تمامی حساب‏های شبکه شتاب

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۹۶۳
امکان انتقال اینترنتی وجه از تمامی حساب‏های شبکه شتاب
امکان انتقال اینترنتی وجه از تمامی حساب‏های بانکی عضو شتاب به حساب‏های بانک مهر اقتصاد از درگاه بانک ملت فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد تقی نوروزی، مدیر کل شعب استان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ارایه خدمات بانکی با استفاده از ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و کارت‌های الکترونیکی به یکی از مهم‌ترین رویکردهای بانک و موسسات مالی و اعتباری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بانک مهر اقتصاد نیز حرکت پرشتابی را برای ارایه هر چه بهتر خدمات بانکداری الکترونیکی آغاز و اقدامات گسترده‌ای را نیز برای توسعه خدمات الکترونیک در راستای رفع نیاز‌های کنونی و آتی مشتریان انجام داده است.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان قزوین افزود: در راستای ارایه خدمات نوین بانکی و به منظور ارج نهادن و پاسخگویی به نیاز مشتریان، تا قبل از تبدیل نهایی موسسه به بانک و پیوستن به شبکه شتاب انتقال اینترنتی وجه از حساب‏های بانکی عضو شتاب به حساب‏های بانک مهر اقتصاد از طریق وب سایت بانک امکان پذیر شد.

نوروزی گفت: این روش موجب افزایش امنیت در عملیات انتقال وجه، جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان و کاهش ترافیک تراکنش‏های مالی شعب می‌شود که پس از طرح‏های پرداخت الکترونیکی اقساط از طریق ATM، اینترنت بانک، کارت‌های عضو شتاب و سایر خدمات بانکداری الکترونیک بانک مهر اقتصاد راه اندازی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز