معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اعلام كرد:

۸ سال دفاع مقدس بزرگترین الگو برای اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۰۳۹
۸ سال دفاع مقدس بزرگترین الگو برای اقتصاد مقاومتی است
غیاثی راد گفت: در 8 سال دفاع مقدس و دوران جنگ، بزرگترین الگوی اقتصاد مقاومتی توسط رزمندگان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سردار داوود غیاثی‌راد معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش بسیج كارگری شهرستان البرز كه با موضوع نقش بسیج كارگری در اقتصاد مقاومتی برگزار شده بود، گفت: در طول تاریخ، مبارزات پیامبران بزرگ الهی با طاغوت، یک پشتوانه اقتصادی، تولیدی و فنی مهم داشت.

وی افزود: در انقلاب اسلامی ایران كارگران كارخانجات نقش مهمی در انقلاب ایفا كردند و بسیاری هم در این راه، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

غیاثی راد تشریح كرد: در 8 سال دفاع مقدس و دوران جنگ، بزرگترین الگوی اقتصاد مقاومتی توسط رزمندگان در راه تولید، تامین مواد اولیه، تجهیزات و تامین نیروی انسانی خلاق و كارآمد به نمایش گذاشته شد.

وی اظهار كرد: اگر بخواهیم در بهره‌وری یک واحد تولیدی برنامه داشته باشیم، باید از دو عامل مهم كارآیی و اثربخشی بهره بگیریم و اگر در واحدی كارآیی بالا باشد، اما اثربخشی وجود نداشته باشد و در راستای اهداف نظام عمل نكند، بهره‌وری خوبی حاصل نمی‌شود.

این مقام مسوول اشاره داشت: در دفاع مقدس اگر الگوی اقتصاد مقاومتی موفق بود به این خاطر بود كه رزمندگان با جان و دل در خدمت اسلام بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز