معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

برنامه‌های دهه فجر نباید تریبونی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی باشد

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۸:۳۷
کد خبر: ۱۱۰۲۳۴
برنامه‌های دهه فجر نباید تریبونی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی باشد
ابوالفضل طاهرخانی گفت: با توجه به در پیش بودن دهه مبارک فجر، برنامه‌های این ایام نباید تریبونی در اختیار نامزدهای احتمالی انتخابات باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قزوین با اشاره به رویداد مهم و بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در سال آینده، گفت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای انعكاس دستاوردهای دولت نهم و دهم است و با توجه به مردمی بودن برنامه‌های این ایام، نباید این فرصت و تریبون در اختیار افرادی قرار گیرد كه قصد كاندیداتوری در انتخابات پیش رو را دارند.

وی با تأكید بر فرمانداران شهرستان‌های استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مبنی بر برگزاری نشست‌های مطبوعاتی با اصحاب رسانه و انعكاس خدمات و دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مدیران كل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران موظف هستند از هم اكنون با برگزاری نشست‌های مطبوعاتی به تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات آن بپردازند.

طاهرخانی با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی؛ حمایت از كار و سرمایه ایرانی و تأكید مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد مقاومتی تصریح كرد: این ایام فرصت مناسبی است كه موضوع اقتصاد مقاومتی به خوبی برای مردم تبیین شود.

وی در ادامه تعامل مثبت مطبوعات استان با دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی دستگاه‌ها را خواستار شد و بیان داشت: انعكاس اخبار و خدمات دستگاه‌ها كار خوبی است اما این امر نباید باعث شود كه مطبوعات از كارهای تحلیلی كوتاهی كنند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان گفت: مطالب غنی، پر محتوا و تحلیلی نشریات می‌تواند روح نشاط و امید را در دل مردم زنده نگه دارد؛ چرا كه چنین مطالبی اهداف و نیات پلید بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم برملا می‌كند.

وی در پایان خواستار توزیع نشریات در كل استان قزوین شد و خاطر نشان كرد: برخی نشریات محلی و حتی سراسری به صورت گسترده در سطح استان توزیع نمی‌شود كه لازم است این نقص مرتفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز