مدیر حوزه گردشگری سازمان فرهنگی ورزشی اعلام کرد

استقبال ۴۶ هزار نفر از برنامه‌های گردشگری سازمان فرهنگی ورزشی

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۲۵۶
استقبال ۴۶ هزار نفر از برنامه‌های گردشگری سازمان فرهنگی ورزشی
مدیر گردشگری سازمان فرهنگی ورزشی گفت: طی 9 ماهه‌ امسال، بیش از 46 هزار نفر از شهروندان و گردشگران از برنامه‌های مختلف گردشگری این سازمان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، فریده افشار اظهار داشت: موزه‌های بلدیه، قجر و سنگ بلور جزو مراکزی هستند که تحت مدیریت حوزه گردشگری سازمان فرهنگی ورزشی به فعالیت می‌پردازند.

وی ادامه داد: طی 9 ماه سال جاری بیش از 42 هزار نفر از موزه مردم شناسی فجر بازدید داشتند و این رقم برای موزه سنگ بلور (تا قبل از تعطیلی برای مرمت) به بیش از سه هزار نفر گزارش می‌شود.

افشار تاکید کرد: بیش از 120 نفر از گردشگرانی که به موزه قجر مراجعه کرده بودند از توریست‌های خارجی بودند.

این مسوول به اردوهای فرهنگی برگزار شده و برنامه سفر خارج از شهر محلات قزوین اشاره کرد و گفت: در سال جاری 25 اردوی خارج از شهر (شهرهای شمالی، همدان، قم و جمکران) برای بیش از یکهزار نفر از شهروندان در تمام رده‌های سنی برگزار شده و نرم افزارهای آموزشی و محصولات فرهنگی بین آن‌ها توزیع شده است.

مدیر حوزه گردشگری سازمان فرهنگی ورزشی یادآور شد: محلات 14 گانه قزوین نظیر امامزاده علی(ع)، چوبیندر، باغ دبیر، محله آخوند، باغ نشاط، منتظری و مجاهد و مراکز فرهنگی تحت نظر سازمان در این تورهای گردشگری شرکت کرده‌اند و در بین آن‌ها کسانی هم بودند که حتی برای یک بارهم سفر خارج از قزوین را تجربه نکرده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز