در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آبیک مطرح شد:

تأکید استاندار قزوین بر همكاری، همدلی و صیانت از آرمان‌های انقلاب و رهبری

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۳:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۸۲۳
تأکید استاندار قزوین بر همكاری، همدلی و صیانت از آرمان‌های انقلاب و رهبری
احمد عجم بر انسجام، همكاری، همدلی و صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حركت بر مبنای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تأكید كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، احمد عجم استاندار قزوین در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آبیک با بیان اینكه با همدلی و انسجام باید در جهت رفع تنگناها و مشكلات مردم حركت كنیم گفت: در طول دولت نهم و دهم اقدامات قابل توجه و مناسبی در شهرستان آبیک صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینكه پیشرفت های مطلوبی در شاخص‌های بهداشت و درمان، راه، صنعت، آموزش عالی و عمومی، مسكن و امور زیربنایی در شهرستان آبیک مشاهده می‌شود، اظهار داشت: در بخش راه روستایی و آسفالته كردن این راهها، یكصد و 10 كیلومتر از راههای روستایی این شهرستان آسفالت و 70 كیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان مجددا روكش شده است.

عجم تصریح كرد: در بخش مسكن نیز سه هزار و 200 واحد مسكن مهر در سطح این شهرستان احداث شده كه بیش از یكهزار واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

وی شهرستان آبیک را یكی از مراكز مهم و مركز ثقل دامپروری و مرغ و طیور كشور و استان قزوین دانست و بیان داشت: ضرورت توجه به بخش كشاورزی در شهرستان آبیک به واسطه داشتن زمین كشاورزی مناسب و نیروی انسانی كارآمد بسیار حایز اهمیت است.

استاندار قزوین به آماده شدن شهرک صنعتی آبیک برای واگذاری به منظور سرمایه گذاری اشاره كرد و گفت: در این شهرک صنعتی صنایع غیر آلاینده و نو (هایتک) ایجاد خواهد شد.

وی در پایان تقویت جایگاه روحانیت و ائمه جمعه و جماعات و مشاوره و همفكری با این قشر از جامعه را مورد تأكید قرار داد.

در پایان عبدالحسین داداشی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آبیک معرفی شد و از خدمات حمید بغدادی سرپرست فرمانداری این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز