سرمربی تیم فوتبال كاسپین در گفت‌وگو با برنا:

به سه امتیاز بازی مقابل نفت محمودآباد فكرمی‌كنم

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۸۷۲
به سه امتیاز بازی مقابل نفت محمودآباد فكرمی‌كنم
مجید رضایی گفت: با پیروزی شیرین مقابل نفت و گازگچساران به سه امتیاز بازی مقابل نفت محمودآباد فكر می‌كنم.

مجیدرضایی سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه تیم کاسپین قزوین از آمادگی خوبی برخوردار است، اظهار کرد: بازیكنان تیم انگیزه بالایی دارند که برای کادر فنی امیدوارکننده است.

مجید رضایی با بیان اینکه در این بازی تماشاگران حضور خوب و پر رنگی داشتند، گفت: بازی خوبی انجام دادیم ودر حال حاضر به سه امتیاز بازی مقابل نفت محمودآباد فكر می‌كنم.

تیم فوتبال كاسپین قزوین در هفته‌ اول دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم كشور در ورزشگاه شهیدرجایی به مصاف تیم صدرجدولی نفت وگازگچساران رفت.

تیم فوتبال كاسپین كه با هدایت مجیدرضایی در رده هشتم جدول به سر می‌برد در یک بازی حساس به مصاف تیم نفت و گازگچساران رفت كه با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت و با این برد به رده هشتم جدول لیگ دسته دو كشور رسید.

در این بازی ابتدا سهیل گودرزی در همان لحظات ابتدایی و در دقیقه یک دروازه تیم میزبان را گشود تا این بازی در نیمه اول با برتری قاطع تیم قزوینی به پایان برسد.

نیمه دوم با برتری نسبی تیم گچساران آغاز شد كه با تعویض‌‌‌های هوشمندانه مجیدرضایی بازی متعادل پیگیری شد تا اینكه در دقیقه 90 فرشادمحمدیان با شوتی سركش و زیبا بار دوم دروازه‌ی گچساران را گشود.

در لحظات پایانی این بازی نیز مهرداد جعفری و با ضربه‌ای ایستگاهی بازی را دو بر یک كرد.

گفتنی است؛ تیم گچساران نیز در دقیقه 75 صاحب ضربه پنالتی شد كه حسن زهرایی با واكنشی استثنایی توپ را به كرنر فرستاد تا نقشی موثر در پیروزی تیمش ایفا كند.

نكته‌ جالب‌ در این بازی حضور پرشور هواداران قزوینی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز