رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خبر داد

کشف مواد مخدر در قزوین

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۳۶۱
کشف مواد مخدر در قزوین
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 11 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ولی وندایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین ـ زنجان سه دستگاه خودرو را مورد بازرسی قرار داده و مقدار 570 گرم ماده مخدر شیشه کشف و چهار نفر را در این مورد دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: مأموران یگان امداد قزوین نیز هنگام گشت‌زنی در آزادراه قزوین ـ‌ زنجان به یک دستگاه سواری پژو 405 با دو سرنشین مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار پنج کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و راننده و سرنشین پژو را دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: این مأموران در اقدامی دیگر یک دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه سواری پراید را در عوارضی آزادراه قزوین ـ کرج مورد بازرسی قرار داده و 566 گرم تریاک و یک کیلو و 980 گرم ماده مخدر حشیش کشف و چهار نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

وندایی ابراز کرد: همچنین، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین ـ تهران یک دستگاه سواری پی‌کی با دو سرنشین را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

این مسئول تصریح کرد: در این اقدام مقدار یک کیلو و 960 گرم ماده مخدر حشیش و 998 گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز