مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت پذیرش و اسکان نوروزی در قزوین

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۹۳۴
افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت پذیرش و اسکان نوروزی در قزوین
جعفر حبیبی گفت: ستاد اسکان نوروزی در سال 92 با تجهیز 703 کلاس درس در استان پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان رشد 10 درصدی یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جعفر حبیبی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: پیش بینی ستاد اسکان نوروزی استان در نوروز 92 برای پذیرایی از میهمانان نوروزی 35 هزار نفر هموطنان فرهنگی و غیرفرهنگی را شامل می‌شود.

حبیبی اظهارداشت: در استان 16 پایگاه مسئولیت پذیرش مسافران نوروزی را در مناطق 14گانه آموزش و پرورش بر عهده دارند و مدارس، خانه‌های معلم و سایر اماکن اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

دبیر ستاد اسکان نوروزی استان افزود: هزینه‌های اسكان در اماكن اقامتی آموزش و پرورش سراسر كشور برای فرهنگیان 50 درصد كاهش یافت.

حبیبی گفت: تعرفه اسكان برای 1 تا 5 نفر به ازای هر شب برای كلاس‌های گروه ویژه، 18 هزار تومان، گروه الف، 14 هزار تومان، گروه ب، 10 هزار تومان، گروه ج، 8 هزار تومان و برپایی چادر در محل‌های اسكان، 4 هزار تومان است که این تعرفه‌ها برای فرهنگیان 50درصد كاهش یافته است كه به ترتیب به 9 ، 7 ، 5 ، 4 و 2 هزار تومان برای فرهنگیان رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز