سرپرست فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه كشور:

كلید موفقیت در ورزش‌های سه‌گانه، استعدادیابی است

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۳۰۴
كلید موفقیت در ورزش‌های سه‌گانه، استعدادیابی است
محمدعلی صبور گفت: كلید موفقیت در ورزش‌های سه‌گانه، استعدادیابی است.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های سه گانه كشور در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزش‌های سه‌گانه یکی از رشته‌های نوپا در ایران به‌شمار می‌رود، برای دست‌یابی به اهداف تعیین شده باید تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

وی افزود: این رشته به دلیل ساختاری که دارد، بسیار سخت‌تر از سایر رشته‌هاست، چرا که یک ورزشکار سه‌گانه باید به سه رشته دوچرخه‌سواری، شنا و دو، اشرافیت و تسلط کافی داشته باشد.

صبور در ادامه با تأکید بر اینکه همگانی کردن این رشته ورزشی نیازمند تلاش و حمایت است، تصریح کرد: معیار اصلی در این فدراسیون اخلاق است و حقیقتا ورزشكاران فعال در این رشته از حجب و حیای خاصی برخوردارند و استان قزوین به لحاظ اخلاق، سرآمد بوده و این ریشه در باورهای دینی مردم این خطه از میهن اسلامی دارد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه كشور در پایان با تاكید بر اینكه كلید موفقیت در ورزش‌های سه گانه استعدادیابی است، گفت: هیات ورزش‌های سه گانه استان قزوین با برنامه‌‌ریزی‌‌های دقیق و استفاده از كادری مجرب، ورزشكاران مستعد این رشته را شناسایی و بعد از آموزش و برگزاری تمرینات، آنان را به جامعه سه گانه كشور معرفی كند.

نظر شما