مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین؛

اخلاق مداری در رسانه یك ضرورت است

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۸:۵۸
کد خبر: ۱۲۳۷۴۹
اخلاق مداری در رسانه یك ضرورت است
حجت الاسلام رضوانی گفت: هر رسانه و خبرنگار باید با رعایت موازین شرعی و قانونی و با در نظر گرفتن مصلحت‌های ملی در جهت انتشار اخبار اقدام كند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در همایش استانی خبرنگاران بسیج كه در سپاه استان قزوین برگزار شد با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در اطلاع رسانی حقایق و واقعیت‌ها گفت: هر رسانه و خبرنگار باید با رعایت موازین شرعی و قانونی و با در نظر گرفتن مصلحت‌های ملی در جهت انتشار اخبار اقدام كند و رعایت اخلاق در رسانه‌ها نیز ضرورت است.

وی در ادامه خاطر نشان كرد: جنگ امروز استكبار با اسلام، جنگ نرم و جنگ اعتقادات و باورها است و ابعاد این جنگ عظیم از طریق نخبگان و فرهیختگان و حتی رسانه‌ها باید برای مردم بازگو شود تا چهره حقیقی دشمن بیش از گذشته افشاء گردد.

حجت الاسلام رضوانی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره كرد و گفت: امروز چشم دشمنان و حتی دوستان به این انتخابات دوخته شده و سرنوشت انتخابات ایران تاثیرات جهانی خواهد شد به طوری كه حتی در مناسبات سیاسی و بین المللی نیز اثر خود را خواهدگذاشت.

وی حضور حداكثری مردم در انتخابات را یك تكلیف و ضرورت دانست و گفت: همانطور كه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بارها فرمودند شركت در انتخابات و تعیین سرنوشت یك ملت وظیفه آحاد ملت است و این مهم باید به بهترین شكل عملی و اجرائی شود.

وی سابقه حضور مردم در انتخابات گذشته را بهترین سند برای حضور حداكثر در انتخابات آینده دانست و از مردم انقلابی و ولایتمدار به خاطر چنین ارادتی به نظام و انقلاب قدردانی كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز