جشن آغاز سال تحصیلی در مرکز علمی کاربردی سردار آزادگان برگزار شد

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۴۳۹۳۹
جشن آغاز سال تحصیلی در مرکز علمی کاربردی سردار آزادگان برگزار شد
مراسم جشن آغاز سال تحصیلی مرکز تخصصی تربیت بدنی جامع آموزش علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ این مراسم باحضور داود محمدی نماینده مردم قروین در مجلس شورای اسلامی، محسن حق شناس مدیركل ورزش و جوانان استان قزوین، مسئولین هیات‌های ورزشی و دانشجویان جدیدالورود برگزار شد.

در این مراسم سعیدخورشیدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: این دانشگاه با همكاری دانشگاه جامع علمی كاربردی استان و با هدف ارتقای مهارت و دانش دانشجویان در زمینه ورزش به عنوان اولین مركز علمی و تخصصی ورزش در كشور راه‌اندازی شد.

وی با ارائه گزارش از سال تحصیلی گذشته ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته با توجه به اینكه مجوز رشته‌های شنا، ژیمناستیك و تكواندو اخذ شده بود در دو رشته شنا و ژیمناستیك كلاس‌ها تشكیل شد.

قائم مقام مركز علمی کاربردی ورزش و جوانان رشته‌های فوتبال و كشتی را جزو رشته‌های جدید این مركز دانست و افزود: رشته آسیب شناسی ورزش هم در مقطع كاردانی به كارشناسی در این مركز راه اندازی شده است كه می تواند در آینده ورزش استان تاثیر گزار باشد.

خورشیدی با بیان اینكه با پذیرش 120دانشجو در سال جدید تحصیلی افق روشنی در انتظار این دانشگاه خواهد بود تاكید كرد: سعی ما براین بوده است كه در این دانشگاه از اساتید متبحر، برجسته و با مدارك معتبر استفاده شود تا دانشگاه را در عالیترین سطح حفظ كنیم.




نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز