نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

باید به دنبال تربیت پژوهش‌گر ورزشی باشیم

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۴۳۹۴۸
باید به دنبال تربیت پژوهش‌گر ورزشی باشیم
عضو كمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه در ورزش به پژوهش‌گر ورزشی نیاز داریم كه در رشته‌های مختلف ورزشی نگاه عالمانه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیك و البرز در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی مركز علمی كاربردی سردار آزادگان استان قزوین با تقدیر و تشكر از مدیركل ورزش و جوانان استان قزوین و با اشاره به ضروری بودن تاسیس این مركز تخصصی در استان بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان در رشته‌های مختلف ورزشی لازم بود كه به ورزش به صورت تخصصی توجه شود.

وی افزود: اگر ورزش با یك كار علمی دقیق و تخصصی همراه باشد رشد چشمگیری را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه همواره به ورزش و تربیت بدنی به صورت كلی توجه می‌شد گفت: باید در همه رشته‌های ورزشی به صورت تخصصی ورود كرد و بین تجربه و علم ورزش، پیوند ناگسستنی ایجاد نمود تا از این طریق به قله‌های موفقیت دست یافت.

عضو كمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به سند چشم انداز اشاره كرد و افزود: از لحاظ رشته‌های علمی در بین كشورهای مختلف رتبه خوبی را داریم اما در ورزش به دلیل اینكه هنوز علمی نیست و بیشتر به صورت تجربی می‌باشد جایگاه مناسبی نداریم.

وی تصریح كرد: امروزه در ورزش به پژوهش گر ورزشی نیاز داریم كه در رشته‌های مختلف ورزشی نگاه عالمانه داشته باشد و نقاط قوت و ضعف را شناسایی و بررسی كند كه این مهم فقط با تاسیس مراكز علمی و تحقیقاتی امكان پذیر می‌باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان كرد: هر چقدر در حوزه ورزش تحرك و پویایی داشته باشیم می‌توانیم نتایج خوبی هم بگیریم.

نظر شما