فرماندار شهرستان آوج:

افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی وخدماتی با هزینه‌ای بالغ بر۱۷۰میلیارد ریال در دهه فجر

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۶۳۰۰۷
افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی وخدماتی با هزینه‌ای بالغ بر۱۷۰میلیارد ریال در دهه فجر
فرماندار آوج از افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه عمرانی وخدماتی با اعتباری بالغ بر170میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید عبداله موسوی دردیدارمسئولین ادارات با امام جمعه این شهرستان با بیان این خبر افزود: پروژه مسکن مهر،آبرسانی و اجرای طرح هادی در چندروستا، کلنگ زنی پروژه خط انتقال گازخرمدشت به آبگرم و شبکه دیجیتال صداوسیمای آبگرم با حضوراستاندارقزوین افتتاح می‌شود.

وی افزود: دهه فجر تبلور بلوغ سیاسی مردم است با پیروزی انقلاب اسلامی درایران بزرگترین تحول جهانی قرن بیستم به وقوع پیوست ومعمار کبیر انقلاب با قیام خودغرور ملت‌های مستضعفی راکه سالیان مدید مورد ظلم و تجاوز قرارگرفته بود به آنان بازگرداند ایشان نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد بلکه میلیون‌ها انسان گم شده دربرهوت جاهلیت عصرمدرن را به بازگشتی دوباره به معنویت و یکتا پرستی فرا خواند.
 
وی ادامه داد: از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران خدامحوری و مردمی بودن آن است که همه قشرها در آن سهیم بوده‌اند، هدف وانگیزه مردم از این انقلاب نابودی ظلم، استبداد واستکبار، برپایی حکومت عدل الهی، اجرای احکام اسلامی به عنوان معروف و جلوگیری از وابستگی به بیگانگان به عنوان منکر بود که همان انگیزه و هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا به شمار می‌آید.

موسوی افزود: انقلاب ایران اکنون برجنبش‌های سیاسی اسلامی معاصر نیز تاثیربسزایی گذاشته است چون آنها بر یک عقیده مشترک، دشمن مشترک، هدف مشترک، وحدت طلبی و مردم گرایی اتفاق نظردارند و می‌کوشند اسلام را به عنوان تنها راه حل برای زندگی سیاسی مسلمانان مطرح و آن را جهان شمول نمایند.
 
فرماندار آوج یادآورشد: چون نسل سوم و چهارم انقلاب در عرصه اجتماعی ظهور و بروز پیدا کرده‌اند و آن ایام گذشته برایشان ملموس نیست وظیفه ماست که درصدد تبیین ارزش‌های انقلاب به نسل جدید باشیم و نیز درجهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات و جشن‌های این ایام اهتمام ورزیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز