معاون سیاسی سپاه استان قزوین:

ترویج مذاهب کاذب و ساختگی مهمترین توطئه دشمن علیه اسلام

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۶۳۰۷۰
ترویج مذاهب کاذب و ساختگی مهمترین توطئه دشمن علیه اسلام
معاون سیاسی سپاه استان قزوین، مذهب سازی و ترویج ادیان کاذب را مهمترین توطئه دشمن علیه اسلام ناب دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ علی کوچک خانی معاون سیاسی سپاه استان قزوین، در کارگاه آموزشی هادیان سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا  با بیان اینکه دهه فجر فرصتی است تا اصول انقلاب اسلامی بازخوانی شود و مبانی و گفتمان اسلام در جامعه مطرح شود گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی ناب است که اسلام آمریکایی را کنار زده و خود را به جهانیان عرضه نموده است.

وی مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی را وجود ولی فقیه دانست و افزود: نعمت وجود ولی فقیه باعث شده است که جامعه حول این محور وحدت داشته باشد و از دودستگی و چند دستگی نجات پیدا کند.

کوچک خانی توجه به کرامت انسانی، عدالت طلبی، مردم سالاری دینی، استقلال طلبی و دستگیری از مستضعفان را از دیگر ویژگی‌های انقلاب برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز دشمن متوجه این ویژگی‌های بی نظیر انقلاب شده و به همین جهت جنگ را بر علیه تک تک این ویژگی‌ها به ویژه ولی فقیه آغاز کرده است.

وی ادامه داد: امروز مذهب سازی مهم ترین توطئه دشمن بر علیه اسلام ناب است و ظهور بهائیت در شیعه، وهابیت در سنی، سلفی گری، شیطان پرستی و ... نمونه بارز این توطئه‌هاست.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین طرح تجزیه کشورهای اسلامی را خطری بزرگ برای اسلام و مسلمین دانست و عنوان کرد: امروز دشمن طرح تجزیه ایران، عراق، لبنان، سوریه و ... را در سر می‌پروراند و برای نیل به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و برای مقابله با این طرح باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز