سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین:

از منابع مالی در ورزش استفاده هدفمند کنیم

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۸۰۷۹۵
از منابع مالی در ورزش استفاده هدفمند کنیم
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: برای رشد هرچه بیشتر ورزش استان باید از منابع مالی به صورت هدفمند در ورزش استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ارسلان حسینی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در همایش تجلیل از رؤسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت‌های ورزشی استان كه با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، رجب رحمانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی و طاهره بیگم سیدی مدیر کل امور بانوان استانداری در سالن همایش‌های جهادکشاورزی قزوین برگزار شد، از فعالیت‌های چشم گیر هیئت‌های ورزشی استان در راستای بهبود هر چه بیشتر ورزش استان سخن گفت و افزود: استان قزوین دارای پتانسیل‌های بالایی در ورزش است بصورتی که در المپیک 2012، 3 نماینده شایسته در این رقابت‌ها داشت در حالی که بسیاری از استان‌های کشور حتی یک نماینده هم نداشتند و این نیست مگر تلاش و زحمات هیئت‌های ورزشی که از رئیس آغاز و تا ورزشکاران ادامه دارد.
 
حسینی خاطر نشان کرد: ما باید در ورزش به دنبال رشد ورزش شهرستان‌ها باشیم و برای شناخت نفرات جدید به دل روستاهای دور افتاده نظر کنیم تا ورزش ما بیشتر از پیش و در تمامی مناطق رشد کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به منابع محدود مالی در ورزش گفت: هزینه‌های بسیار بالایی در برخی مسابقات صرف می‌شود در صورتی كه خروجی مثبتی هم ندارد لذا برای رشد هرچه بیشتر ورزش استان باید از منابع مالی به صورت هدفمند در ورزش استفاده شود و به دنبال آن هستیم که هیئت‌های ورزشی از نظر مالی در جایگاه بهتری قرار گیرند.

این مسئول خاطر نشان کرد: امسال کمیته‌های مربیان، پیشکسوتان، بانوان، شهرستان‌ها، سلامت و ورزش‌های همگانی راه‌اندازی خواهد شد و از تمامی مسئولان ورزش تقاضای کمک برای ساماندهی این کارگروه‌ها را داریم و همچنین به دنبال ارتقا آموزش ورزش استان و توجه به مربیان هستیم.
 
وی تصریح كرد: در سال جاری به دنبال این هستیم که برای بانوان برنامه ریزی کنیم و به همین منظور برنامه‌هایی در جهت واگذاری و اختصاص اماکن ورزشی به ورزش بانوان و ورزش‌های همگانی در سطح استان هستیم که این نیز به حمایت همه جانبه دوستان و همفکری و همکاری ورزش استان نیاز دارد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات رؤسای هیئت‌های ورزشی که قدمت تلاش‌های آن‌ها در هیئت‌های ورزشی به بیش از 15 سال می‌رسد در کنار نواب رئیس و دبیران پر تلاش ورزش استان با اهدا یک کلام الله قرآن مجید، لوح سپاس و هدیه‌ای تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز