معاون سیاسی استاندار:

احزاب بازوی توانمندی برای دولت هستند

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۸۵۳۳۵
احزاب بازوی توانمندی برای دولت هستند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت:احزاب سیاسی در جامعه بازوی توانمندی برای دولت محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ایوب رحیمی در جلسه هم اندیشی احزاب، گروه‌ها و تشكل‌های سیاسی استان قزوین بیان داشت: جلسه هم اندیشی با احزاب و گروه‌های سیاسی با توجه به رویكرد دولت تدبیر و امید و نظر مثبت شخص استاندار برگزار می‌شود و از تمامی احزابی كه در استان فعالیت می‌كنند دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: احزابی كه به نظام اعتقاد دارند و در خدمت آن هستند بازوی توانمندی برای دولت محسوب می‌شوند و امیدواریم همكاری و تعامل احزاب را برای تداوم اینگونه نشست‌ها شاهد باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینكه انتقادات و نقطه نظرات احزاب در جهت اعتقاد و خدمت به نظام می‌باشد در ادامه بیان داشت: نظام متعلق به همه است و متولیان دولت كه توفیق خدمت ب مردم پیدا كرده‌اند راهنمائی‌ها و تجربیات احزاب و شخصیت‌های سیاسی را فرصتی برای خود تلقی می‌كنند.
 
وی گفت: همه دولت‌ها نیازمند نقد هستند و در دولت تدبیر و امید كه با شعار اعتدال بر سركار آمده است امیدواریم شاهد تداوم همكاری احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف با دولت باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینكه « از نقدهای منصفانه و اخلاق مدارانه احزاب و گروه های سیاسی استقبال می‌كنیم» خاطر نشان كرد: باید در كنار هم مباحث و هم فكری داشته باشیم و عیب‌ها و نواقص یكدیگر را گوشزد كنیم و از ایجاد التهاب در جامعه پرهیز كنیم.

وی افزود: احزاب باید تلاش كنند مشكلات و كاستی‌های درونی خود را مرتفع كنند و درخصوص حمایت دولت بویژه در تامین یارانه به احزاب در چارچوب قانون و سیاست‌های دولت تدبیر و امید حركت خواهیم كرد.

رحیمی در پایان یادآور شد: چیز پنهانی از مردم و گروه‌های متعلق به نظام نداریم و اعتقاد داریم كه احزاب در جهت خدمت رسانی به مردم و تقویت نظام حركت می‌كنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز