دبیر فدراسیون تیراندازی کشور:

رسانه‌های ما در کشور حباب ساز هستند

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۷:۲۲
کد خبر: ۱۸۸۹۳۸
رسانه‌های ما در کشور حباب ساز هستند
احمد رضا هامونی حقیقت گفت: متاسفانه رسانه‌های ما در کشور حباب ساز هستند و با توجه بیش از حد به برخی از رشته‌های ورزشی حباب سازی می‌کنند.

دبیر فدراسیون تیراندازی کشور گفت: در یک کار تحقیقاتی و مطالعاتی مشخص شد که رسانه ملی درست 6 ماه قبل از المپیک چین 95 درصد از ظرفیت و زمان خود در حوزه ورزشی را در اختیار چند رشته‌ای قرار داده است که هیج کدام المپیکی نیستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، احمد رضا هامونی حقیقت دبیر فدراسیون تیراندازی کشور در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان قزوین با عنوان این مطلب افزود: متاسفانه رسانه‌های ما در کشور حباب ساز هستند و با توجه بیشتر به برخی از رشته‌ها حباب سازی می‌کنند.

وی ادامه داد: در یک کار تحقیقاتی و مطالعاتی مشخص شد که رسانه ملی درست 6 ماه قبل از المپیک چین 95 درصد از ظرفیت و زمان خود در حوزه ورزشی را در اختیار چند رشته‌ای قرار داده است که هیج کدام المپیکی نیستند. 

هامونی حقیقت بیان داشت: ایران از پتانسیل خوبی در رشته‌های المپیکی مثل تیراندازی برخوردار است اما رسانه ملی آنچنان که باید به این رشته نمی‌پردازد و این خود دلیلی می‌شود برای کاهش انگیزه ورزشکاران و کاهش جذب اسپانسرهای مالی و باید در این حوزه تجدید نظر اساسی صورت گیرد.

دبیر فدراسیون تیراندازی کشور افزود: این درحالی است که تیراندازی جزو 8 رشته‌ای است که در مسابقات المپیک 71 درصد از مدال‌ها را در اختیار دارد و رشته‌ای است که می‌تواند قهرمانان زیادی را پرورش دهد.

وی تصریح کرد: بانوان کشورهای اسلامی به دلیل محدودیت‌های حجاب نمی‌توانند در برخی از رشته‌های ورزشی در سطح بین المللی شرکت کنند اما در تیراندازی می‌توانند حضور چشمگیر و خوبی داشته باشند که باید به بانوان هم توجه بیشتری شود.
 
وی تیراندازی را یکی از رشته‌هایی دانست که در اسلام به آن تاکید فراوانی شده است و گفت: امیدوارم رییس جدید هیات تیراندازی استان بتواند با استفاده از تجربیات دیگر کاندیدا و قهرمانان استان جایگاه خوبی را در کشور کسب کند.

نظر شما