مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین زهرا:

بسیج نقش مهمی در بصیرت افزایی دارد

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۶:۰۷
کد خبر: ۱۸۹۰۴۸
بسیج نقش مهمی در بصیرت افزایی دارد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بویین زهرا گفت: امروزه بسیج نقش مهمی در بصیرت افزایی و تبیین فتنه‌های دشمنان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ حسن شجاعی‌مهر در مراسم افتتاح کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نورشهرستان بویین زهرا با بیان اینکه امروز فضای جامعه بین المللی، فضای بسیار سنگینی از فتنه علیه جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: این فتنه بین المللی نیاز به بصیرت دارد و باید تبیین شود و بسیج مهم‌ترین نقش را در این زمینه ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: امروز ارزش سپاه و بسیج به قدری مهم است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند که هر کجا احساس شود خطری انقلاب را تهدید می‌کند آن را به ستون محکم سپاه و بسیج وصل می‌کنیم و سپاه و بسیج تنها ستونی هستند که هیچ گاه نمی‌لرزند و ثابت‌اند.

شجاعی‌مهر تکلیف محور بودن و عمل گرا بودن را از وظایف مهم بسیج در همه اقشار دانست و گفت: تکلیفی که امروز بر عهده بسیج اساتید است به لحاظ وجاهت علمی بسیار سنگین‌تر است، امروز نوک هرم بسیج، بسیج اساتید است و بسیج اساتید مسئولیتی سنگین دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: خط مقدم جبهه جنگ نرم، بسیج اساتید است و اگر بسیج اساتید خط خود را گم کند دانشجویان راه گم خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز باید یک استاد دانشگاه گفتمان امام و رهبری را هم بیاموزد و هم بیاموزاند گفت: نقطه اوجی که باید امروز در راس بسیج اساتید قرار بگیرد ولایت مداری است.

این مسئول بصیرت و دشمن شناسی و تبیین آن را از وظایف سنگین بسیج اساتید دانست و یاد آور شد: اساتید بسیجی نباید گوشه نشین باشند بلکه باید دشمن خود را در هر زمینه ای بشناسند و در دفع ضرر دشمن اقدامی موثر انجام دهند.

وی اذعان داشت: یک استاد دانشگاه باید به روز بوده و تسلط کافی به ابزارهای روز را داشته باشد تا بتواند در برابر هجمه‌های دشمن ایستادگی کند و به تبع آن اقدام به موقع و به اندازه و پرهیز از افراط و تفریط را در حوادث داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز