مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین:

نگاه تزئینی به اوقات فراغت جوانان نداشته باشیم

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۵:۱۸
کد خبر: ۱۹۶۰۵۶
نگاه تزئینی به اوقات فراغت جوانان نداشته باشیم
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: هفته جوان فرصتی برای توجه به امور جوانان و یادآوری نیازهای این حوزه پر اهمیت است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: هفته جوان فرصتی است برای توجه به امور جوانان و یادآوری نیازهای حوزه جوان لذا تکریم جوان در این هفته از مصادیق اهمیت به جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مشهدی آقایی مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به این که روز جوان روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) شبیه ترین فرد به پیامبر اعظم (ص)است اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) جوان بودند ولی در تاریخ از ایشان به نام شبیه ترین فرد از نظر اخلاق، چهره و رفتار به پیامبر اکرم(ص) نام برده شده است جوانی که در راه راستی و حقیقت شهید شد لذا انتظار ما از جوان این است که در این هفته بیش از پیش به زندگی و شخصیت حضرت علی اکبر(ع) توجه کنند چرا که انتظار از جوان نمونه ایرانی کم تر از این نیز نمی‌تواند باشد.

وی افزود: جوانان ایران اسلامی در دوره‌های مختلف تاریخ این سرزمین درایت و هوشیاری خود را اثبات کرده‌اند و در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مصادیق این درایت را دیدم تا جائی که امام خمینی(ره) نیز به جوانان اعتقاد ویژه‌ای داشتند و همیشه سعی می‌کردند از این جوانان به بهترین شکل استفاده کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین اعتماد امام خمینی(ره) به جوانان را یکی از مهم ترین عوامل موفقیت ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) به جوانان اعتماد کردند و نتایج خوب آن را امروز در کشور می‌بینیم.

مشهدی آقایی افزود: استان قزوین از جمله استان‌هایی است که ظرفیت بالایی در حوزه جوان دارد و باید با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم مسیر را برای استفاده از این جوانان فراهم کنیم.

این مسئول بیان کرد: البته این امر غیر قابل انکار است که در حوزه جوانان نیاز به توجه بیشتری است و امروز کمبود اعتبارات و فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم سبب شده تا نتوان به خوبی از این ظرفیت عظیم استفاده کرد اما همه تلاش مجموعه ورزش و جوانان استان در مسیر استفاده از ظرفیت عظیم جوانان به کار گرفته خواهد شد تا در آینده نزدیک شاهد موفیت‌های بیشتر در این حوزه باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان خاطر نشان كرد: در آستانه ایام تابستان قرار داریم و مهم ترین دغدغه در این ایام فراهم آوردن امکانات لازم برای استفاده بهتر از اوقات فراغت جوانان است و توصیه بنده به مسئولین امر این است که به اوقات فراغت جوانان نگاه تزئینی نداشته باشیم، اواقت فراغت جوان باید به گونه‌ای هدفمند برنامه ریزی شود تا بتواند تاثیر خود را روی آینده جوان داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز