نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

جوانان مهم ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۹:۰۵
کد خبر: ۱۹۶۰۶۰
جوانان مهم ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان مهم ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که امروز دنیا به اهمیت نیروی انسانی پی برده است تصریح کرد: این که امروز جمهوری اسلامی یک کشور جوان محسوب می‌شود یک فرصت برای ما به حساب می‌آید چرا که امروز جوان به عنوان سرمایه عظیمی در این کشور به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم سومین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات قزوین برگزار شد با بیان این که اگر امروز ایران توانسته به موفقیت‌هایی دست پیدا کند حاصل تلاش جوانان است گفت:توفیقاتی که امروز جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های مختلف به دست آورده است همه و همه مدیون تلاش جوانانی است که رشد جمهوری اسلامی ایران را وظیفه خود می‌دانند.

این مسئول تاکید کرد: اگر حضور فعال جوانان جمهوری اسلامی ایران نبود شاید امروز به بسیاری از این تکنولوژی‌ها دست پیدا نمی‌کردیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: روزی قدرت اقتصادی، علمی و رزمی از مهم‎ترین مولفه‌های قدرت دنیا به حساب می‌آمد اما امروز دنیا سرمایه انسانی را قدرت می‌داند و هر کشوری که نیروی انسانی فرهیخته، دانشمند و متعهد داشته باشد می‌تواند برترین در دنیا باشد.

داود محمدی افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران جوانان بسیار فرهیخته و متعهدی را در خود جای داده است و در تاریخ نمونه‌های مختلفی از رشادت‌های جوانان این سرزمین به چشم می‌خورد و امیدواریم با حضور این جوانان برجسته شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر این سرزمینی و رسیدن به قله‌های موفقیت توسط جوانان ایران اسلامی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز