شهردار قزوین اعلام كرد

آمادگی شهرداری قزوین برای اجرای سیستم حمل و نقل شهری کربلا

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۴:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۱۳
آمادگی شهرداری قزوین برای اجرای سیستم حمل و نقل شهری کربلا
شهرداری قزوین برای اجرای سیستم حمل و نقل شهری، بوستان، ساخت و ساز و مدیریت پسماند شهری و همکاری با شهرداری کربلا آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی در نشستی با قائم مقام شهردار کربلا که در محل سالن کنفرانس هتل هدی الوادی کربلا برگزار شد، راه های مشارکت متخصصان قزوینی در اجرای پروژه های عمرانی را مورد بررسی قرار دادند.

وی در این نشست با تاكید بر بهره مندی شهرداری کربلا از تجربیات و توانمندی های هیئت اعزامی برای ارائه خدمات بیشتر و مناسب تر به زائران حرم حسینی گفت: در صورت تامین زمین مناسب برای استقرار دفتر شهرداری قزوین در کربلا می توانیم برای ارائه خدمات فنی و مهندسی به صورت مستمر و تداوم فعالیت های عمرانی در این شهر مذهبی اقدامات مناسبی به ثمر برسانیم.

نصرتی اظهار كرد: به همین منظور، شهرداری قزوین در حوزه های مدیریت پسماند، حمل و نقل شهری، مرمت و ساخت و ساز و نیز احداث بوستان آمادگی كامل خود را برای انتقال تجربیات به همتای عراقی اعلام می كند.

وی ادامه داد: شهرداری قزوین با داشتن دانشگاه علمی - کاربردی می تواند با پذیرش دانشجو از کربلا و آموزش آنها در رشته های شهرسازی، معماری و ترافیک زمینه شکل گیری نیروی متخصص برای ارائه خدمات مناسب شهری را فراهم کند.

شهردار قزوین به مشترکات دینی دو كشور ایران و عراق و گرایش مردم به عتبات عالیات اشاره و اظهار كرد: احداث حرم دوطفلان مسلم توسط خیرین قزوینی بیانگر عشق و ارادت مردم به آستان مقدس و اماکن مذهبی است و رفت و آمدهای مدیران و مسئولان دو استان به توسعه مناسبات کمک خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز