با حضور جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان؛

هنرمندان صنایع دستی قزوین تجلیل شدند

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۰:۱۵
کد خبر: ۲۰۱۰۶۱
هنرمندان صنایع دستی قزوین تجلیل شدند
مراسم تجلیل از هنرمندان صنایع دستی قزوین با حضور جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان این صنعت در سالن اجتماعات مدرسه تاریخی امید قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در این مراسم اهمیت نقش صنایع دستی به عنوان یک سرمایه ارزشمند ملی در ایجاد کار آفرینی، اشتغال و رشد اقتصادی جامعه مورد تاكید قرار گرفت و به جایگاه اجتماعی هنرمندان و تقویت کارگاه‌های صنایع دستی به عنوان عناصر مهم این صنعت پرداخته شد.

در ادامه این نشست جهت بهبود فرآیند آموزش، رشد و توسعه کارگاه‌های صنایع دستی و ترفیع مشکلات و موانع آموزشی، پاره‌ای از مشکلات مربوط به مربیان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در پایان این مراسم توسط مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از مربیان و تلاشگران و هنرمندان صنایع دستی که موفق به دریافت نشان ملی شده‌اند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، نشان ملی مقدمه‌ای برای دریافت نشان مرغوبیت كالا(مهر اصالت) است كه هر دو سال یكبار توسط سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی كشور برگزار و سپس آثار منتخب بر مرحله نهایی، دریافت مهر اصالت كه توسط سازمان یونسكو برگزار می‌شود راه می یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز