مدیر کل ورزش و جوانان قزوین:

والیبال قزوین را به روزهای اوج برمی‌گردانیم

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۵:۰۹
کد خبر: ۲۰۴۹۴۰
والیبال قزوین را به روزهای اوج برمی‌گردانیم
محمد مشهدی آقایی گفت: با تشکیل یک تیم در مسابقات لیگ برتر یا دسته اول کشور، والیبال قزوین را به روزهای اوج بر می گردانیم.

مدیر کل ورزش و جوانان قزوین گفت: با تشکیل یک تیم در مسابقات لیگ برتر یا دسته اول کشور، والیبال قزوین را به روزهای اوج بر می گردانیم.

محمد مشهدی آقایی مدیر کل ورزش و جوانان قزوین در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: والیبال، ورزش اول قزوین است که بین قزوینی ها محبوبیت بالایی دارد با این جایگاه و محبوبیت به دنبال احیای این رشته مفرح و محبوب هستیم و در همین راستا با تشکیل یک تیم در مسابقات لیگ برتر یا دسته اول کشور، والیبال قزوین را به روزهای اوج برمی گردانیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: برای حضور قوی در سطح اول والیبال کشور رایزنی هایی با واحد های بزرگ صنعتی استان انجام دادیم که شرکت هفت الماس موافقت اولیه خود را برای تیم داری اعلام کرد البته تیم بسکتبال هفت الماس هم کماکان در لیگ برتر حضور خواهد داشت.

مشهدی آقایی شرکت هفت الماس را یکی از حامیان اصلی ورزش استان دانست و از توجه و حمایت و نظر مثبت مهندس ایزدپناه مدیرعامل این شرکت تشکر کرد و گفت: اگر تلاش و همت مناسبی برای بهره مندی از حمایت بخش خصوصی در ورزش استان صورت بگیرد . پتانسیل های بالایی در بخش صنعت و کشاورزی استان وجود دارد.

مشهدی آقایی گفت: با توجه به تجربه ناموفق پردیس متحد قزوین، پس از توافق فدراسیون و هیات والیبال استان و استفاده از نظرات کارشناسی فعالان این رشته در خصوص حضور در یکی از مسابقات لیگ برتر یا دسته یک تصمیم می گیریم تا چندین سال بتوانیم در سطح اول والیبال ایران تیمداری بکنیم.

مشهدی آقایی، والیبال را ورزش محبوب قزوینی ها نام برد و با بیان اینکه این استان استعدادهای خوبی را در این رشته دارد که باید شکوفا شوند، گفت: حضور تیمی از قزوین در مسابقات لیگ برتر یا دسته یک می تواند به والیبال استان برای احیای خود و دستیابی به جایگاهی شایسته کمک کند.

والیبال قزوین با تیم آبگینه در سالهای نخست دهه 70جایگاه اول کشور را به دست آورده بود و به همراه این تیم در رقابت های باشگاه های آسیا حضور پیدا کرد. حضور پردیس متحد قزوین در دهه 80 در رقابت های لیگ برتر هیچ گاه نتوانست خاطره آبگینه را برای والیبال قزوین زنده بکند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز