شهردار قزوین:

آتش نشانان آرامش را به شهروندان هدیه می دهند

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۲۵۶۵۹
آتش نشانان آرامش را به شهروندان هدیه می دهند
مسعود نصرتی: تلاش های آتش نشانان از چشم مدیران و مردم قزوین دور نمی ماند و باید برای تأمین رفاه بیشتر آتش نشانان تلاش کرد.

مسعود نصرتی شهردار قزوین در مراسم صبحگاه مشترک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و دستگاه های امدادی استان قزوین، آرامش را هدیه آتش نشانان به مردم دانست.

به گزارش خبرنگار برنا ازقزوین؛ مسعود نصرتی در این مراسم ضمن گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی و تقدیر از تلاش های بی وقفه آتش نشانان در سطح استان قزوین اظهار کرد: تلاش های آتش نشانان از چشم مدیران و مردم قزوین دور نمی ماند و باید برای تأمین رفاه بیشتر آتش نشانان تلاش کرد.

وی با اشاره به حقوق یکسان کارکنان و مأموران سازمان آتش نشانی با دیگر کارمندان دولت تصریح کرد: باید برای آتش نشانان که جان خود را برای حفظ جان و مال مردم به مخاطره می اندازند، مزایایی در نظر گرفته شود تا بتوان قسمتی از فداکاری های این تلاشگران را جبران کرد.

شهردار قزوین با اشاره به ارسال لایحه حمایت از آتش نشانان از سوی شهرداری به شورای شهر قزوین عنوان کرد: شهرداری قزوین در نظر دارد مطابق با مزایایی که شهرداری برای خانواده های شهدا و ایثارگران در نظر می گیرد، مزایایی برای آتش نشانان لحاظ کند که امید است با ارسال این لایحه به شورای اسلامی شهر قزوین، حمایت های لازم از سوی شورا انجام شود.

نصرتی تکمیل و به روز رسانی تجهیزات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین را بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: با حمایت استاندار قزوین در حوزه مدیریت بحران استان قزوین مکاتبه ای با معاونت عمرانی وزارت کشور صورت گرفته است تا نسبت به تکمیل و به روز رسانی تجهیزات اقدام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز