مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

باید از دولت حمایت کنیم

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۷:۵۲
کد خبر: ۲۳۰۱۶۴
باید از دولت حمایت کنیم
حجت الاسلام علیخانی گفت: باید از دولتمردان برای پیاده سازی برنامه هایش حمایت کنیم و فرصت کافی را در اختیار آنان قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین "قدرت الله علیخانی" مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست اصلاح طلبان قزوین گفت: با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، فرصتی مغتنم برای خدمت گذاری بهتر به مردم فراهم شده است و نباید این فرصت را از دست داد.

نماینده سابق مردم قزوین و بویین زهرا در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فعلی موجب آرامش و ثبات در فضای سیاسی کشور شده است، به برگزاری نشست‌های اصلاح طلبان استان قزوین پس از سالها وقفه اشاره کرد و آن را از دستاوردهای دولت تدبیر و امید و انتخاب مردم دانست.

وی با بیان اینکه خود را پایبند به چارچوب ها می‌دانیم، گفت: بنای تعامل با جریان اصولگرایی داریم هرچند خود را در حمایت و پشتیبانی از نظام از این جریان که در حساس ترین مقاطع تلاش کردند همه چیز را به سود خود مصادره کنند، اصولگراتر می دانیم.

علیخانی، تلاش برای ایجاد تعامل و انسجام مناسب میان قوه مجریه و مقننه برخلاف دوره قبل را جزو دستاوردهای مثبت دولت تدبیر و امید دانست و در ادامه از سیاست های صداوسیما به انتقاد پرداخت و گفت: رسانه ملی نشست میان دولت و مجلس را به تمسخر می گیرد که این جای تاسف دارد.

وی در پایان گفت: باید از دولتمردان برای پیاده سازی برنامه هایش حمایت کنیم و در این رابطه فرصت کافی را در اختیار آنان قرار دهیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز