استاندار قزوین؛

تهدید کیان جامعه نتیجه غفلت از اعتیاد است

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۰:۲۹
کد خبر: ۲۴۳۰۷۴
تهدید کیان جامعه نتیجه غفلت از اعتیاد است
روزبه: غفلت از موضوع اعتیاد، کیان جامعه ما را مورد تهدید جدی قرار می دهد و از این رو بایستی آمار و ارقام موجود و آسیب های اجتماعی آن را اطلاع رسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ مرتضی روزبه استاندار قزوین در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه 70 درصد معتادان شاغل و 65 درصد متاهل هستند، افزود: این پدیده شوم را بایستی به سمت اجتماعی کردن در جامعه ببریم و در این راه نبایستی کوتاهی کنیم.

وی اظهارکرد:به عبارتی این میزان معتاد شاغل، در جاهای مشخصی کار کرده و وابسته به مراکز ذیصلاح، اعم از دولتی و غیردولتی می‌باشند، از این رو مسوولان و دست اندرکاران همانگونه که در بحث اتباع بیگانه بحث و تبادل نظر می‌کنند، روی این مساله نیز بایستی بطور جد وارد عمل شوند.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه خوشبختانه ما تشکیلات و مشاغلی نداریم که از معرض دید دستگاه‌های نظارتی خارج باشند، ادامه داد: این در حالی است که شاغلان در مراکز کاری خود هم دارای مسوولان اداری و هم حراست پرسنلی می‌باشند که می توانند به ایجاد سلامت محیط کاری کمک نمایند. روزبه اظهارکرد: مدیران شرکت‌ها، دستگاه‌ها و نهادها باید در بحث مواد مخدر بطور جدی درگیر شده و در صورتی که در محل کار خود دارای فرد معتادی می‌باشند، باید به این موضوع رسیدگی ریشه ای کنند.

وی از مسوولان فرهنگی و اجتماعی استان قزوین خواست تا موضوع اعتیاد در استان را جدی بگیرند و راهکارهای خود را در این بخش توسط کارشناسان و مسوولان ذیربط ارایه داده تا در کمیته‌های هماهنگی مبارزه با موادمخدر بصورت مصوبه درآید .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز