حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد؛

لزوم ترسیم چشم انداز آینده مسکن برای انبوه سازان

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۸:۰۸
کد خبر: ۲۴۳۰۷۷
لزوم ترسیم چشم انداز آینده مسکن برای انبوه سازان
حبیبی: باید فرصت های موجود ملی و استانی را در حوزه مسکن معرفی کرده و چشم انداز آینده مسکن را برای سرمایه گذاران معرفی و ترسیم کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین در جلسه هماهنگی همایش تحلیل و پیش بینی بازار مسکن و ساختمان در استان قزوین بیان داشت: به منظور بررسی وضعیت بازار مسکن و اتفاقاتی که در این حوزه افتاده و نگرانی هایی که وجود دارد و همچنین پیش بینی آینده همایش تحلیل و پیش بینی بازار مسکن و ساختمان در قزوین برگزار می‌شود .

وی افزود: طیف وسیعی از جامعه فنی و مهندسی درگیر موضوع ساخت و ساز هستند و هم اکنون بالغ بر 8 هزار نفر مهندس راه و ساختمان در استان حضور دارند و بخش اعظم پیمانکاران و انبوه سازان چشم انداز مشخصی از وضعیت آینده مسکن ندارند که علاوه بر آن تاثیر انکارناپذیری در حوزه اشتغال و سایر حوزه های تولیدی بویژه در شهر قزوین به دنبال دارد .

معاون امور عمرانی استاندار اظهارداشت: انجمن انبوه سازان مجموعه ای از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه ساخت و ساز هستند که رکود مسکن وضعیت آنها را دچار چالش جدی کرده است و همایش برای بحث و تبیین برای برون رفت از این بحران ها و چالش ها برگزار می شود .

وی عنوان داشت: براساس آمارهای موجود در استان قزوین به مسکن نیاز داریم پس باید فرصت های موجود ملی و استانی را در حوزه مسکن معرفی کرده و چشم انداز آینده مسکن را برای سرمایه گذاران معرفی و ترسیم کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز