فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

رسانه ها به دنبال نهادینه کردن ارزش های انقلاب در جامعه باشند

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۵۳۳۴۵
رسانه ها به دنبال نهادینه کردن ارزش های انقلاب در جامعه باشند
سردار شاهرخی: در صورتی که رسانه‌های ما دغدغه کشور را دارند باید تلاش کنند تا ارزش‌های اصیل انقلاب در جامعه نهادینه شوند.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در همایش بسیج رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها نقش اثرگذاری در انقلاب دارند و ما معتقدیم صدور انقلاب در ملت‌هایی که تمایل به شنیدن حقیقت داشتند، تحقق یافته و این موضوع با تلاش و فعالیت ارزشمند اصحاب رسانه محقق شد.

وی افزود: فعالیت مناسب اصحاب رسانه موجب شد ملت ایران با ملت‌های دیگر جهان ارتباط برقرار کرده و پیام انقلاب را به گوش آن‌ها برساند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان تصریح کرد: در صورتی که رسانه‌های ما دغدغه این کشور و رفع مشکلات آن در مسیر پیشرفت و توسعه را دارند باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا ارزش‌های انقلاب در جامعه نهادینه شوند.

سردار شاهرخی در ادامه گفت: دشمنان قسم خورده این نظام مقدس با ایجاد پایگاه‌های فکری، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در تلاش هستند تا اجازه ندهند دولت‌سازی اسلامی در ایران به انجام برسد چراکه می دانند اگر دولت اسلامی به معنای حقیقی خود در جهان تحقق یابد یقینا عبور از پیچ تاریخی نیز آسان خواهد شد.

نظر شما