فرماندار قزوین:

کارگروه بررسی تمدید مهلت بازپرداخت وام های کشاورزی تشکیل می شود

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷:۴۰
کد خبر: ۲۵۵۴۴۸
کارگروه بررسی تمدید مهلت بازپرداخت وام های کشاورزی تشکیل می شود
موسوی از تشکیل کارگروه بررسی میزان خسارات حوادث غیرمترقبه به منظور تمدید مهلت بازپرداخت وام های کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ سید علی موسوی فرماندار قزوین در جلسه ای که با حضور نمایندگان بانک های استان به همین منظور برگزار شد با بیان این خبر افزود: در این کارگروه میزان خسارات کشاورزان ناشی از خشکسالی، سرمازدگی، آفات و بیماری های همه گیر  و دیگر حوادث غیر مترقبه بررسی می شود.

فرماندار قزوین در ادامه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در قانون بودجه سال 93 برای حمایت از کشاورزان اظهار داشت: در این قانون کلیه بانک های کشور اعم از دولتی ، غیر دولتی و موسسات مالی و صندوق های حمایتی که به بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت کرده اند موظفند بازپرداخت وام های اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی را که براثر حوادث غیر مترقبه دچار خسارت شده اند پس از تامین اعتبارات لازم و با تایید کارگروههای کارشناسی تمدید کنند .

به گفته ی موسوی بر اساس این قانون، فرمانداران موظفند نسبت به شناسایی افراد مشمول این طرح اقدام و نتایج را به اداره کل مدیریت بحران استان منعکس کنند.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه براساس اعلام سازمان مدیریت بحران کشور، استان قزوین از جمله استانهای تحت تاثیر حوادث غیر مترقبه اعلام شده است تصریح کرد: شهرستان قزوین به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص به ویژه در مناطق کوهستانی و صعب العبور همواره در معرض آسیب های ناشی از حوادث غیر مترقبه بوده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز