با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال؛

۶پروژه در شهرستان بویین زهرا به بهره برداری رسید

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۲:۲۲
کد خبر: ۲۶۰۵۶۰
۶پروژه در شهرستان بویین زهرا به بهره برداری رسید
در دهه مبارک فجر 6پروژه خدماتی، عمرانی، آموزشی با اعتبار 130 میلیارد ریال در شهرستان بویین زهرا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 6پروژه خدماتی، عمرانی، آموزشی با اعتبار 130 میلیارد ریال با حضور رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، حبیبی معاون عمرانی استاندار، روح‌الله عباسپور نماینده مردم بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی، قاسمی فرماندار بویین زهرا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از مدرسه 12 کلاسه شهدای ارداق با اعتبار 14 میلیارد ریال در زمینی به مساحت1700 مترمربع و زیربنای 1800 متربع و بلوار خلیج فارس این شهر با 30 میلیارد ریال اعتبار به طول 2 کیلومتر از جمله پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان بویین‌زهرا به مناسبت دهه مبارک فجر بود.

 مجتمع ورزشی دانسفهان با 15 میلیارد ریال اعتبار و پروژه آسفالت و دوبانده کردن شش کیلومتر از جاده بویین‌زهرا-دانسفهان با 53 میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که در پنجمین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

 همچنین پروژه گازرسانی به 23 واحد صنعتی در ناحیه صنعتی دانسفهان با 5 میلیارد و 800 میلیون ریال با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان بویین زهرا 151 پروژه خدماتی، عمرانی، آموزشی و کشاورزی با اعتبار 251 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز