جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور:

جشن پیروزی انقلاب در حوزه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۱:۰۷
کد خبر: ۲۶۰۶۰۹
جشن پیروزی انقلاب در حوزه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد
به مناسبت ایام دهه مبارکه فجر مراسم جشنی از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنکار برنا در قزوین؛ در این مراسم که با حضور جمعی از طلاب وروحانیون و مدیران و اساتید مدارس علمیه برگزار شد، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشورضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین هدیه الهی به جهان اسلام در عصر حاضر بود.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: انقلاب اسلامی اگر چه با ماهیت دینی آغاز شد ولی موتور حرکت اصلی این انقلاب اسلام بود و نهضت اصلی ماندگار این انقلاب اسلام بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی احیاگر تفکر دینی بود و این اسلام امروز در سرتاسر نقاط در حال گسترش و ترویج است.

دکتر حاجی صادقی خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشتیبانی این ملت  رشید و بصیر و همچنین با داشتن یک رهبری هوشمند و مقتدر توانسته از تمامی تهدیدها با قدرت و اقتدارعبور کرده که جای شکرگزاری است.

حجت الاسلام حاجی صادقی اظهارداشت: دشمنان تمام تلاش خود را جهت ضربه زدن به این نظام بر آمده از خون شهدا را دارند ولی تا الان تمام نقشه ها واهداف شوم آنها نقش بر آب شده است.

 حجت الاسلام حاجی صادقی به نقش مهم و تاثیرگذار روحانیت در به ثمر رسیدن این نهضت خاطرنشان کرد: روحانیت مهمترین قشر تاثیرگذاری در به ثمر رسیدن این نههضت بزرگ داشت و نقش آفرین و اثرگذاری بود.

وی ادامه داد: امروز روحانیت و حوزه های علمیه در این نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش راهبردی و کلیدی را دارند.

حجت الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: امروز روحانیون و حوزه های علمیه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری هستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان داشت: شما طلاب وروحانیون امروز وظیفه بسیار سنگینی و حساسی داشته و تلاش نمایید که ارتباط خود را با آحاد مردم به خصوص نوجوانان و جوانان بیشتر نمایید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان هم گزارشی از برنامه های این سازمان ارائه داد.

یادآوری می شود در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس شهدای روحانی استان از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان دایر شد.

                  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز