نماینده قزوین، البرز و آبیک:

ورزش یکی از عوامل شکل گیری وحدت و اتحاد در کشور است

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۵:۴۳
کد خبر: ۲۶۲۶۰۵
ورزش یکی از عوامل شکل گیری وحدت و اتحاد در کشور است
محمدی: نقش ورزش در شکل گیری اتحاد و وحدت در جامعه انکار ناپذیر است و مسوولان بایستی توجه به ورزش را بیش از گذشته در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ داود محمدی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جریان برگزاری آیین تکریم و تجلیل از ورزشکاران بخش محمدیه، از رشد 53 درصدی اعتبارات ورزش کشور در بودجه سال آینده خبر داد و گفت: با رایزنی هایی که در مجلس صورت گرفته، بیشترین رشد اعتباری در بودجه سال94 بعد از بهداشت و درمان متعلق به ورزش خواهد بود و اعتبارات این بخش با رشد 53درصدی افزایش پیدا خواهد کرد.

محمدی به سهم ورزش قزوین از رشد بودجه ورزش کشور اشاره کرد و گفت: به حتم با پیگیری قانون کمک یک درصدی اعتبارات دستگاه های اجرایی به ورزش که اخیرا به تصویب رسید و رشد 53درصدی بودجه ورزش کشور می‌توان سهم خوبی را برای ورزش قزوین درنظر گرفت و از این طریق برای حل مشکلات هیات های ورزشی اقدام کرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به واگذاری اماکن ورزشی اشاره ای داشت و گفت: اخیرا با اضافه کردن بندی، این اختیار به وزارت ورزش و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها داده شد تا با بررسی شرایط سالن های مازاد و اماکن ورزشی که اقدامات عمرانی آن ها نیمه تمام مانده را بدون تغییر کاربری به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: نقش ورزش در شکل گیری اتحاد و وحدت در جامعه انکار ناپذیر است و  مسوولان بایستی توجه به ورزش را بیش از گذشته در دستور کار قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز