فرماندار قزوین:

مسئولان برای پایان رکود ساخت وساز تدبیری بیندیشند

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۲:۲۹
کد خبر: ۲۶۲۸۱۶
مسئولان برای پایان رکود ساخت وساز تدبیری بیندیشند
موسوی: برای رونق ساخت و ساز و خروج از رکود در این بخش راهکارهایی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ سید علی موسوی فرماندار قزوین در نشست روسای هیئت مدیره کانون عالی انجمن های صنفی صنعت ساختمان استانهای کشور که در قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود: امروز رکود ساخت و ساز در بخش مسکن مشکلاتی را ایجاد کرده است به طوری که طی ماه گذشته در یکی از مناطق شهری قزوین فقط یک پروانه ساخت صادر شده است که این موضوع برای کارگران ساختمانی زنگ خطر جدی محسوب می شود.

فرماندار قزوین گفت: به منظور جلوگیری از بروز خسارات ناشی از رکود در بخش صنعت ساختمان با حضور دستگاههای مسول در این زمینه جلسات رونق ساخت و ساز در قزوین به طور مستمر برگزار می شودکه امیدواریم با کاهش بروکراسی اداری  و پیش بینی تخفیف های لازم و پرداخت تسهیلات زمینه پایان رکود در این بخش فراهم شود.   

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر طی سالهای گذشته در کشور و استان قزوین گفت: اگر چه اجرای این طرح در مقطعی موجب رونق فعالیت کارگران ساختمانی شد اما ورود مستقیم دولت به صنعت ساختمان و کاهش توان بخش خصوصی و اختصاص بخش قابل توجهی از اعتبارات به این بخش از جمله آسیب های آن بوده است.

موسوی اظهار داشت: امیدواریم با تلاش مسولان در جهت تکمیل این طرح و ارتقاء کیفیت ساخت وساز در واحدهای باقی مانده و رفع نواقص آن از جمله توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی، مذهبی، تفریحی،  آموزشی و امنیتی  زمینه رضایتمندی بیشتر مردم و رفع نگرانی های آنان فراهم شود.

وی از ایجاد شهرصنعتی البرز، استقرار لشکر  16زرهی و فضاهای دانشگاهی از جمله عوامل اصلی توسعه شهر قزوین طی سالهای گذشته یاد و تصریح کرد: امروز باید با برپایی جلسات کارشناسی و هم اندیشی مسولان با متخصصان امر زمینه کنترل توسعه نامتوازن و حاشیه نشینی و ناهنجاری های اجتماعی ناشی از آن فراهم شود.

این مقام مسوول ضمن بیان پیشینه فرهنگی، تاریخی و سیاسی شهر قزوین از شهیدان رجایی، بابایی، لشکری و مرحوم سید علی اکبر ابوترابی به عنوان مفاخر قزوین یاد و اضافه کرد: امروز قزوین از نظر تعدد آثار تاریخی ثبت شده از جمله شهرهای برتر کشور محسوب می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز