امام جمعه بویین زهرا:

حضور مردم در راه پیمایی ۲۲بهمن، درسی فراموش نشدنی به یاوه گویان داد

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۶:۰۵
کد خبر: ۲۶۲۸۱۸
حضور مردم در راه پیمایی ۲۲بهمن، درسی فراموش نشدنی به یاوه گویان داد
حجت الاسلام زرینه: حضور ملت ایران در این راهپیمایی 22بهمن به دشمنان و یاوه گویان درسی فراموش نشدنی دادند.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ همزمان با افتتاح هزار خانه بهداشت در سراسر کشور خانه بهداشت روستای جهان آباد شهرستان بویین زهرا با حضور رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، امام جمعه بویین زهرا و مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

در مراسم افتتاح این خانه بهداشت حجت الاسلام زرینه امام جمعه بویین زهرا ضمن قدردانی از ملت ایران به خاطر حضور در راهپیمایی 22بهمن گفت: حضور ملت ایران در این راهپیمایی 22بهمن به دشمنان و یاوه گویان درسی فراموش نشدنی دادند.

حجت الاسلام زرینه خاطرنشان کرد: این نظام برآمده از خون شهدا در این 36سال در تمام عرصه های مختلف پیشرفت قابل چشمگیری داشته که جای شکرگزاری است.

در ادامه هدایت اله صفری مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان در رابطه با ساخت مراکز خانه بهداشت در روستا ها بیان داشت: خانه بهداشت روستای جهان آباد یکی از خانه های بهداشت تحت پوشش مرکز بهداشتی درمانی بویین زهرا می باشد که علاوه بر روستای جهان آباد به دو روستای رحیم آباد وعشرت آباد نیز خدمات بهداشتی درمانی ارائه می نماید.

مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان ادامه داد: ساختمان این خانه بهداشت از اعتبارات استانی طرح زکات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) وطرح محرومیت زدایی سپاه احداث گردیده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جمع آوری زکات در قزوین 30درصد بیشتر از تعهد محقق شده است که این نشان از نهادینه شدن این فرهنگ در بین کشاورزان استان ومردم است.

خانه بهداشت روستای جهان آباد با زیربنای 72متر وزمینی به مساحت 200متر مربع توسط اهالی اهدا شده وهزینه احداث آن معادل 950 میلیون ریال می باشد.

همچنین با حضور مسئولین شهرستان بویین زهرا پایگاه بهداشتی درمانی شهرستان بویین زهرا افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

این پایگاه بهداشتی درمانی با زیر بنا 120متر ودر زمینی به مساحت 1600متر وبا هزینه ای بالغ بر 90میلیون ریال احداث گردیده است.

نظر شما