با پیگیری شورا و شهرداری محمدیه صورت گرفت؛

جشن گرامیداشت روز مهندس در محمدیه برگزار شد

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۴:۳۱
کد خبر: ۲۶۴۸۲۹
جشن گرامیداشت روز مهندس در محمدیه برگزار شد
با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شورا و شهرداری محمدیه اولین دوره جشن گرامیداشت روز مهندس در شهر محمدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ همزمان با ایام گرامیداشت روز مهندس، آیین تجلیل از مهندسین شهر محمدیه با حضور منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین، علی فرخزاد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، غلامرضا حسن پور فرماندار البرز، حسین بهزادپور شهردار محمدیه، اعضای شورای اسلامی محمدیه و جمعی از مدیران و مهندسان در محل سالن احتماعات نیایش این شهر برپا شد.

در ابتدای این آیین علی کاظمی رییس شورای اسلامی شهر محمدیه در ابتدای این مراسم ضمن تبریك به مناسبت فرارسیدن سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، گفت: آثار مثبت حضور مهندسان در همه ابعاد زندگی انسان‌ها قابل مشاهده است.

وی افزود: تجلی كار و هنر مهندس فقط در ساخت و ساز نیست بلكه همه عرصه‌های توسعه و آبادانی كشور مرهون زحمات مهندسان است.

در ادامه غلامرضا حسن پور فرماندار البرز نیز اظهار داشت: همان گونه که شغل معلمی را شغل انبیا می‌خوانند، شغل مهندسی را نیز باید در راستای عمل خالق توانا دانست.

فرماندار البرز با اشاره به اینكه در بحث فنی و عمران پیشرفت‌های خیلی خوبی در کشور صورت گرفته اما در امر مسکن و ساختمان‌سازی آن طور که باید عمل نكرده‌ایم، تصریح كرد: متاسفانه ما در ساختمان‌سازی و تکنیک ساختمان‌سازی هنوز به آنجایی نرسیده‌ایم که كار را با سرعت مناسب به پایان برسانیم که هم از نظر اقتصادی به نفع ما باشد و هم مزاحمت کمتری ایجاد شود.

علی فرخزاد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در این جلسه با تاکید بر اینکه ارزیابی صورت گرفته به صورت نسبی انجام شده به این معنی که متوسط کیفیت پروژه‌های مسکن مهر در استان قزوین از سایر پروژه‌های مسکن مهر در استان‌ها بهتر بوده است، اضافه کرد: این ارزیابی در خصوص سرعت اقدامات اجرایی نیز قابل ارائه است؛ چراکه سرعت انجام پروژه‌های عمرانی در استان قزوین نسبت به سایر استان‌ها رتبه مناسب‌تری را کسب خواهد کرد.

منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین نیز از انتخاب مسکن مهر استان قزوین به عنوان سایت نمونه کشور خبر داد و گفت : با توجه به سفر وزیر محترم راه و شهرسازی به استان این موضوع به صورت رسمی اعلام شد.

وی افزود: این جمع بندی صرفاً مربوط به این سفر نبوده و قبل از این توسط معاونین و مسئول حوزه وزارات گزارش هایی در زمینه شهرسازی و نگاه همه جانبه به سایت مسکن مهر استان و لحاظ نمودن تمامی معیارهای اولیه یک شهر این تصمیم اتخاذ شده است .

این مقام مسوول ادامه داد: جانمایی خوبی که برای خدمات رسانی به شهروندان در این سایت صورت می گیرد، مسئولان وزارت راه و شهرسازی نسبت به انتخاب این شهرک به عنوان شهرک نمونه و اطلاع رسانی آن در سفر وزیر اقدام کردند .

حبیبی در پایان به تلاش مهندسین در پویایی پروژه های زیرساختی استان اشاره کرد و گفت: به حتم مهندسین استان قزوین نقش بسزایی در آبادانی استان داشته اند و بایستی قدردان این خدمات باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز