شهردار محمدیه:

اهمیت ملی و استانی محمدیه غیرقابل انکار است

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۶:۳۳
کد خبر: ۲۶۴۸۳۵
اهمیت ملی و استانی محمدیه غیرقابل انکار است
بهزادپور: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی بر اهمیت محمدیه و شهرک مهرگان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ حسین بهزادپور شهردار محمدیه در آیین گرامیداشت روز مهندس که با تلاش شور و شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: روز مهندس روز تجلیل و پاسداشت از استعداد، خرد، توان، خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت از پیش‌قراولان رشد و توسعه ایران اسلامی است.

شهردار محمدیه با اشاره به اهمیت کار مهندسی در اعطلای کشور گفت: مهندسین جزء سرمایه‌های ماندگار کشورند که باید درجهت بهسازی و بالا بردن کیفیت بناهای کشور تلاش نمایند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف نظام مهندسی فرهنگ سازی درخصوص استحکام بخشیدن به ساختمانها می باشد تا بجای هزینه در تزئینات و نماکاریهای گران قیمت ساختمانها، مردم به استحکام بیشتر اهمیت دهند .

این مقام مسوول با اشاره به نقش جامعه مهندسی در شهر محمدیه، گفت: خوشبختانه بنای ساخت شهر محمدیه از همان ابتدا بر اصول شهری تکیه داشت و ما امروز میراث دار یک شهر مهندسی شده هستیم و از این منظر می بایست بر نقش جامعه مهندسین در رشد و توسعه این شهر تاکید کرد.

بهزادپور همچنین سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به محمدیه و شهرک مهرگان را مهم توصیف کرد و گفت: در این سفر دکتر آخوندی بر اهمیت ملی و استانی محمدیه و شهرک مهرگان تاکید کردن و این موضوع وظیفه ما در بهبود بخشید بر کیفیت خدمت رسانی به شهروندان را سنگین تر از قبل کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز